menu og undermenu indryk
Fra : Jeppe Søndergaard

Dato : 25-04-08 11:22

hej allesammen
jeg vil høre om der er nogen som kan hjælpe mig med et problem som jeg har
med min menu.
jeg vil gerne ha at når der er en undermenu så er den rykket ind under den
øverste menu som f.eks

menu1
udermenu1
menu2
undermenu2
og så vidre min kode ser sådan ud som her

#menu {
position:absolute;
top: 80px;
left: 4px;
width: 110px;
color: #000;
background: url("../images/menubg.gif") repeat-y;
border: 3px solid #000000;
}
#menu a {
display: block;
text-decoration: none;
padding: 5px;
}

er der nogen som kan hjælpe mig med at komme med et forslag på mit problem
hilsen jeppe

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 26-04-08 14:10

Lav en class med større text-indent som du så sætter på dine
submenuer.