Interessentskaber
Fra : Lasse

Dato : 12-05-08 10:47

Hej,

Er der nogen der ved, hvor man kan finde oplysninger om I/S ´er (bestyrelser
og sådant noget)?. Man kan vel ikke nogen steder se regnskaberne, som man
kan for Aktieselskaber ?.

Mvh Lasse

Fra : Nicolai Schultz

Dato : 13-05-08 15:35

Jeg har lige søgt på www.cvr.dk hvor jeg sagtens kunne finde nogle
regnskaber for I/S'er.
Mht. bestyrelsen ved jeg ikke. Så skal det fremgå af selskabets hjemmeside,
for jeg mener ikke de har pligt til at oplyse om deres bestyrelse.

Fra : nvm

Dato : 13-05-08 19:33

Lasse skrev:
> [...]
> og sådant noget)?. Man kan vel ikke nogen steder se regnskaberne, som man

Hvis alle interessenterne er selskaber med begrænset ansvar, skal
interessentskabet også indsende regnskab til Erhvervs- og Selskabsstyrelsen.
Hvis bare en af interessenterne er en fysisk person, skal der kun laves
regnskab til interessenterne selv og skattevæsenet.