Andet telekom.
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
trådløs med bluetooth
Fra : Thomas

Dato : 28-04-08 21:52

Jeg skal bruge en ny trådløs telefon, gerne med base og ekstra
ladestation. Den skal kunne kobles på et bluetooth headset vi har i hjemmet.

Forslag til en sådan? Designet må også gerne være i orden ;)

Mvh Thomas

Fra : NewsGroups

Dato : 29-04-08 09:19

"Thomas" meddelelse news:481638d6$0$56786$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
> hjemmet.
>
> Forslag til en sådan? Designet må også gerne være i orden ;)

Phillips -

Fra : NewsGroups

Dato : 01-05-08 09:47

"NewsGroups" <spørg@først> skrev i en meddelelse
> "Thomas" meddelelse news:481638d6$0$56786$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Phillips -
>
> mvh

F.... jeg er ordblind - mente naturligvis OGSÅ Siemens som nævnt tidl. i
tråden. *smil*

per

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 29-04-08 14:34

Thomas wrote:
> Jeg skal bruge en ny trådløs telefon, gerne med base og ekstra
> ladestation. Den skal kunne kobles på et bluetooth headset vi har i
> hjemmet.
> Forslag til en sådan?

Siemens. En hurtig søgning på edbpriser.dk gav følgende:

http://kortlink.dk/57pb

(se venligst bort fra den nederste

> Designet må også gerne være i orden ;)

Den var straks værre

Ebbe

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 26-05-08 14:58

Ebbe Kristensen skrev:

> Siemens. En hurtig søgning på edbpriser.dk gav følgende:
>
> http://kortlink.dk/57pb

Jeg har en Siemens Gigaset SL560 og det er endnu ikke lykkedes mig
at finde en BT headset, som fungerer sammen med den, så hvis nogen
kender et headset som gør, er jeg interesseret.

--
Hilsen
Madsen

Fra : JH

Dato : 26-05-08 20:58

>Jeg har en Siemens Gigaset SL560 og det er endnu ikke lykkedes mig
>at finde en BT headset, som fungerer sammen med den, så hvis nogen
>kender et headset som gør, er jeg interesseret.

Jeg ved at dette virker, Plantronics Discovery 665, da jeg selv har
brugt det til den telefon ;)

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 27-05-08 08:13

JH skrev:

> Jeg ved at dette virker, Plantronics Discovery 665, da jeg selv har
> brugt det til den telefon ;)

Jeg har købt netop dette, da det hos forhandleren stod til at være
kompatibelt med Siemens Gigaset SL560.

Telefonen kan finde headsettet og forbinde til det, men når jeg taler
i det, når lyden ikke frem til modtageren. Headsettet virker fint med
min mobiltelefon, så måske er der noget galt med min Siemens-telefon.
Noget kunne tyde på det.

Tak for info.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Sørensen

Dato : 30-04-08 15:19

"Thomas" > skrev
> Jeg skal bruge en ny trådløs telefon, gerne med base og ekstra
> ladestation. Den skal kunne kobles på et bluetooth headset vi har i
> hjemmet.

Hvorfor køber du ikke et Gap headset så du er fri for at gå rundt med to
apparater, det meldes bare på Din eksisterende trådløs base.

http://www.pixmania.com/dk/dk/595474/art/plantronics/headset-c65.html

vh.
Sørensen