Analt næveknep ?
Fra : Knud Bruno Bruss

Dato : 22-05-08 16:28

Konen og mig går og overvejer at jeg prøver at presse min hånd op i røven på
hende. Hun er i stand til at tage en stor tyk sommeragurk i gat-hullet og
kan lide det.

Har lige et par spørgsmål idfb :

1. Kan man ødelægge ringmusklen. Selvom vi bruger godt med smørelse og er
forsigtige ?

2. Skal man starte , over nogle dage, og vende røvhullet til udvidelse ?

3. Kan ringmusklen blive slap af en ENKELT gang anal-fist ?

4. Findes der en vejledning på nettet hvordan man laver optimalt næve-knep ?

Fra : Ben 9

Dato : 22-05-08 17:08

"Knud Bruno Bruss" <kbb01@frederiksberg.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> 3. Kan ringmusklen blive slap af en ENKELT gang anal-fist ?
>
> 4. Findes der en vejledning på nettet hvordan man laver

tjae - jeg har fået sat mit ene ben af lige over knæet og konen
har en stomi og det kører helt fint!

Fra : Ukendt

Dato : 23-05-08 01:55

"Ben 9" skrev i en meddelelse:

> tjae - jeg har fået sat mit ene ben af lige over knæet og konen har en
> stomi og det kører helt fint!

Hørte nylig en real-life historie fra skadestuen: En herre
var bragt ind af 112 liggede på maven på båren med en
lokumsbørste stikkende ud af røven. Sådan en kilder
helt klart bedre end partnerens underarm
Desværre kunne de ikke få børsten ud, så de var nødt
til at skære en halv meter af tarmen. Det kostede manden
en stomi. (er det dét, der er konens problem?

Hej -- Ib

Fra : Ben 9

Dato : 23-05-08 08:34

"Ib Baagøe" <ib-baagoeSNABELprivat.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> til at skære en halv meter af tarmen. Det kostede manden
> en stomi. (er det dét, der er konens problem?

Hej skat - skal du ha den i siden?

Fra : Ukendt

Dato : 23-05-08 05:27

"Ben 9" skrev i en meddelelse:

> tjae - jeg har fået sat mit ene ben af lige over knæet og konen har en
> stomi og det kører helt fint!

Blev benet siddende i røven af konen? Det slår godt
nok den historie med lokumsbørsten!
(Hvad kalder man forresten den variant af fistfucking?
Måske legfucking?

Hej -- Ib

Fra : Jens Bruun

Dato : 22-05-08 19:13

"Knud Bruno Bruss" <kbb01@frederiksberg.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> 3. Kan ringmusklen blive slap af en ENKELT gang anal-fist ?
>
> 4. Findes der en vejledning på nettet hvordan man laver optimalt

Jeg er sikker på, du kender alle svarene i forvejen, Frank Leegaard. Ellers
kan du givet få lidt hjælp af Bæ.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ben 9

Dato : 22-05-08 20:00

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> "Knud Bruno Bruss" <kbb01@frederiksberg.dk> skrev i en
> meddelelse

> Jeg er sikker på, du kender alle svarene i forvejen, Frank
> Leegaard. Ellers kan du givet få lidt hjælp af Bæ.

Hvem Bæ?

Jens Bæ?

Fra : Knud Bruno Bruss

Dato : 22-05-08 20:20

"Ben 9" <hvad.sk@l.man.sige> skrev i meddelelsen
> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen
-knep ?

> Hvem Bæ?
>
> Jens Bæ?

Håber der er nogle der seriøst vil svare og ikke bare Jer 2 skvadderhoveder

Fra : Ben 9

Dato : 22-05-08 20:23

> "Ben 9" <hvad.sk@l.man.sige> skrev i meddelelsen
> -knep ?

> Håber der er nogle der seriøst vil svare og ikke bare Jer 2
> skvadderhoveder

Både Jens og Bruno er helt klart nogle skvadderhoveder!!

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 23-05-08 19:39

On Thu, 22 May 2008 21:19:54 +0200, "Knud Bruno Bruss"
<kbb01@frederiksberg.dk> wrote:

>Håber der er nogle der seriøst vil svare og ikke bare Jer 2 skvadderhoveder

Hmmm prøv at gå på scor der findes en der heder : kneppesoen ... hun
kan det der - jeg har sgu ikke set meget magen til ...

MvH Bo M Mogensen
--
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185
Holly Marie Combs http://www.hollymariecombs.dk/

Fra : Knud Bruno Bruss

Dato : 24-05-08 01:21

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Hmmm prøv at gå på scor der findes en der heder : kneppesoen ... hun
> kan det der - jeg har sgu ikke set meget magen til ...

æv. man skal melde sig ind for at se hende

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 24-05-08 01:49

On Sat, 24 May 2008 02:21:29 +0200, "Knud Bruno Bruss"
<kbb01@frederiksberg.dk> wrote:

>æv. man skal melde sig ind for at se hende

Hmm billeder og film klip findes der nu i rigt mål hvis du kikker dig
om i alt.*.* erotik grupperne der er selvf også noget at finde på
nettet men det er mest spam ....

fandt den her :
http://www.tnaflix.com/view_video.php?viewkey=97abf7310eb4bb9b9238

se på youtube + porn + anal (google)
f.eks : http://www.youtube.com/watch?v=I_xHyzOl5cc

jeg ved ikke om det kan bruges til andet ind inspiration

mine erfaringer med anal fisting er
toldmodighed + toldmodighed og masser af glide creme
finde en rytme sammen stol på hinanden og lyt til hinanden ..

Sagen med det anale er det komme til at gøre helveds med et hvis det
går galt.

MvH Bo M Mogensen

Fra : Ben 9

Dato : 24-05-08 10:38

> "Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i meddelelsen

> æv. man skal melde sig ind for at se hende

ja - og man får sikkert lyst til at melde sig ud igen -når- man
har set hende

yyyaaakkk - bare tanken om en der kalder sig selv so og vil ha en
hel hånd op i røven

- tak for kaffe sir jeg bare

Fra : Frank Leegaard

Dato : 24-05-08 12:16

Ben 9 wrote:
> [...]
> har set hende
>
> yyyaaakkk - bare tanken om en der kalder sig selv so og vil ha en

Mjae .. Så må Per V nok pakke Nanas selvhad ned til at være ligegyldigt. Er
man til den slags hader man vitterligt sig selv meget.

/F

Fra : Nana Sørensen

Dato : 24-05-08 23:19

> Mjae .. Så må Per V nok pakke Nanas selvhad ned til at være ligegyldigt.
> Er man til den slags hader man vitterligt sig selv meget.
>
> /F

Og IGEN udtaler du dig fordømmende, bare fordi du ikke forstår deres valg.

Hader man sig selv, bare fordi man kan lidt at blive brugt og få en hånd op
i røven?
Jeg gad det ikke. Det er over min personlige grænse. Men at hun kan lide det
rager mig en høstblomst og jeg mener ikke at jeg kan dømme hende, bare fordi
jeg syntes at hendes sexuelle præferencer er ulæx.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 24-05-08 23:30

Nana Sørensen wrote:

> [...]
> lide det rager mig en høstblomst og jeg mener ikke at jeg kan dømme
> hende, bare fordi jeg syntes at hendes sexuelle præferencer er ulæx.

Jeg mener at det er ganske og aldeles sygt at påføre sig selv og andre
smerte.

Det er min holdning. Du har ret til din egen. Jeg håber og tror at dem der
vil det anderledes end mig vil være fortalere for deres synspunkt. Jeg er
fortaler for mit.

/F

Fra : Ben 9

Dato : 25-05-08 00:06

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> at dem der vil det anderledes end mig vil være fortalere for
> deres synspunkt. Jeg er fortaler for mit.

så kører den igen - suk

Fra : Frank Leegaard

Dato : 25-05-08 13:51

Ben 9 wrote:

> så kører den igen - suk

Fordi Nana er tøz skal hun da ikke regne med at hendes argumenter bliver let
købte.

/F

Fra : Nana Sørensen

Dato : 25-05-08 14:12

.. Jeg er fortaler for mit.

> Fordi Nana er tøz skal hun da ikke regne med at hendes argumenter bliver
> let købte.
>
> /F

Hvad snakker du nu om? Jeg er ikke en "tøz", hvad du så end ligger i det.
Mine argumenter er heller ikke letkøbte åbenbart. De er bare tolerante.

Fra : Ben 9

Dato : 25-05-08 14:56

"Nana Sørensen" <nana@sletdetherphobia.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> ligger i det.
> Mine argumenter er heller ikke letkøbte åbenbart. De er bare

hvad sagde jeg - suk

jeg tror sku hun elsker at få slag

Fra : Nana Sørensen

Dato : 25-05-08 18:46

> hvad sagde jeg - suk
>
> jeg tror sku hun elsker at få slag

Hvis jeg kunne lide det, så havde jeg nok ikke valgt en vat-arm som Leegaard
at diskutere med. Goddamnit... Hvorfor tror i at der bliver færre og færre
gode indlæg her i gruppen? ALT ender i baljebræk herinde.

Fra : Ben 9

Dato : 25-05-08 19:01

> [...]
> som Leegaard at diskutere med. Goddamnit... Hvorfor tror i at
> der bliver færre og færre gode indlæg her i gruppen? ALT ender

jamen, hvis du vil _højne_ niveauet, skal du datte svare på alt
hvad der rør sig

du er sku noget affektlabil (det sae je osse om lummer-holm)

Fra : Per H

Dato : 25-05-08 20:52

On Sun, 25 May 2008 19:45:55 +0200, "Nana Sørensen"

>Hvis jeg kunne lide det, så havde jeg nok ikke valgt en vat-arm som Leegaard
>at diskutere med. Goddamnit... Hvorfor tror i at der bliver færre og færre
>gode indlæg her i gruppen? ALT ender i baljebræk herinde.

Ja denne gr. burde lukkes, der er 99 % pjat og intetsigende svar.

M.V.H.

Per

skype bruger

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-05-08 21:24

"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja denne gr. burde lukkes, der er 99 % pjat og intetsigende svar.

Og dit indlæg ændrer ikke på fordelingen.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ben 9

Dato : 25-05-08 21:38

"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Ja denne gr. burde lukkes, der er 99 % pjat og intetsigende
> svar.

ja - lad os afskaffe pjat!!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 25-05-08 23:32

Ben 9 wrote:
> "Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i meddelelsen

> ja - lad os afskaffe pjat!!

Hellere intetsigende svar om at alt er intetsigende.

/F

Fra : Ben 9

Dato : 26-05-08 00:14

> Hellere intetsigende svar om at alt er intetsigende.
>
> /F

hvad - dit vrøvl siger mig intet

Fra : Frank Leegaard

Dato : 25-05-08 23:31

Per H wrote:

> Ja denne gr. burde lukkes, der er 99 % pjat og intetsigende svar.

og ingen tvinger dig jo til at bevæge dig forbi.

/F

Fra : Ben 9

Dato : 26-05-08 00:13

> og ingen tvinger dig jo til at bevæge dig forbi.
>
> /F

ja - ærlig talt - hvorfor pisser fjolset ikke bare af.......

Fra : Per H

Dato : 26-05-08 04:16

On Mon, 26 May 2008 01:13:15 +0200, "Ben 9" <hvad.sk@l.man.sige>
skrev:

>"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i meddelelsen

>ja - ærlig talt - hvorfor pisser fjolset ikke bare af.......

Dejligt at se hvordan i reagerer. i føler jer nok truffet,

Spændende hvor mange der nu reagerer.

M.V.H.

Per

skype bruger

Fra : Ben 9

Dato : 26-05-08 07:05

> On Mon, 26 May 2008 01:13:15 +0200, "Ben 9"
> <hvad.sk@l.man.sige>

> Dejligt at se hvordan i reagerer. i føler jer nok truffet,

> [...]

rolig nu - træerne vokser ikke ind i himlen

Fra : Frank Leegaard

Dato : 25-05-08 23:30

Nana Sørensen wrote:
> . Jeg er fortaler for mit.

> Hvad snakker du nu om? Jeg er ikke en "tøz", hvad du så end ligger i
> det. Mine argumenter er heller ikke letkøbte åbenbart. De er bare
> tolerante.

Tolerance uden holdning er ikke tolerance.

Det er ligegyldighed.

/F

Fra : Nana Sørensen

Dato : 26-05-08 11:08

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> wrote in message

> Tolerance uden holdning er ikke tolerance.
>
> Det er ligegyldighed.
>
> /F

Og du mener ikke at jeg har en holdning? Hvis du ikke har fanget min
holdning ud af alle mine indlæg, så er du da stærkt hæmmet i
opfattelsesevnen.
Min holdning er reelt bare at jeg kan være skideligeglad med hvad folk
tænder på, både mht. sex og andet bla bla i folks liv. Jeg kan ikke tillade
mig at dømme nogen, da jeg ikke aner noget om deres bevæggrunde eller
motivation.

Fra : Ben 9

Dato : 26-05-08 12:13

> [...]
> liv. Jeg kan ikke tillade mig at dømme nogen, da jeg ikke aner
> noget om deres bevæggrunde eller motivation.

men du er pissenysgerrig..... ikk'?

Fra : Nana Sørensen

Dato : 26-05-08 18:56

uden holdning er ikke tolerance.

> men du er pissenysgerrig..... ikk'?

Jow, jeg er TOTALT nysgerrig, da jeg generelt interesserer mig for
mennesker og deres bevæggrunde. Også selvom jeg ikke forstår dem eller er
enig.

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-05-08 07:38

"Ben 9" <hvad.sk@l.man.sige> skrev i en meddelelse

> men du er pissenysgerrig..... ikk'?

Hvorfor læser du med i dk.snak.seksualitet, Bæ?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ben 9

Dato : 27-05-08 08:33

> "Ben 9" <hvad.sk@l.man.sige> skrev i en meddelelse

> Hvorfor læser du med i dk.snak.seksualitet, Bæ?
>
> --
> -Jens B.
>
> D.e.f.f.e.s.

hvad er dk.snak.seksualitet for noget?

Fra : Knud Bruno Bruss

Dato : 27-05-08 12:51

> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen

Hold kæft !

I er sgu´nogle båtnakker. Hvor har I skrevet meget L.O.R.T i denne gruppe.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 27-05-08 15:34

On Tue, 27 May 2008 13:50:32 +0200, "Knud Bruno Bruss"
<kbb01@frederiksberg.dk> wrote:

>"Ben 9" <hvad.sk@l.man.sige> skrev i meddelelsen

>Hold kæft !
>
>I er sgu´nogle båtnakker. Hvor har I skrevet meget L.O.R.T i denne gruppe.

brug kill filter jeg kan se du bruger oe marker et uønsket indlæg fra
en skribent du ikke gider mere ..klik på medelser i oe så kommer der
en rulle menu ned vælg bloker afsender også er de gone for good :)

MvH Bo M Mogensen

Fra : Ben 9

Dato : 27-05-08 19:08

> [...]
> kommer der
> en rulle menu ned vælg bloker afsender også er de gone for good

lige indtil en anden svarer dem.... hehe - killfilter er for
tøsedrenge

Fra : Peter Juhl

Dato : 27-05-08 19:04

Knud Bruno Bruss skrev:

> Hold kæft !
>
> I er sgu´nogle båtnakker. Hvor har I skrevet meget L.O.R.T i denne gruppe.

Hvad tror du gruppen er til, tåbe?

Fra : Ben 9

Dato : 27-05-08 19:10

"Peter Juhl" <peter@c.dk> skrev i meddelelsen

> Hvad tror du gruppen er til, tåbe?

hmmm - får lyst til at jawe min benstump i konens stomi - sårhn
en rigtig saftig sidehyler. Hun har lige taget posen af,
såeh.....

uhhh - det kilder

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 27-05-08 21:20

On Tue, 27 May 2008 20:03:51 +0200, Peter Juhl <peter@c.dk> wrote:

>Hvad tror du gruppen er til, tåbe?

du skal ikke finde dig i noget som helst Peter !!!

MvH Bo M Mogensen

Fra : Ben 9

Dato : 27-05-08 21:25

> du skal ikke finde dig i noget som helst Peter !!!

og sku da slet ikke lort

Fra : Ben 9

Dato : 27-05-08 19:06

> "Ben 9" <hvad.sk@l.man.sige> skrev i meddelelsen

> Hold kæft !
>
> I er sgu´nogle båtnakker. Hvor har I skrevet meget L.O.R.T i
> denne gruppe.

velkommen i klubben

Fra : Frank Leegaard

Dato : 26-05-08 16:39

Nana Sørensen wrote:

> [...]
> tænder på, både mht. sex og andet bla bla i folks liv. Jeg kan ikke
> tillade mig at dømme nogen, da jeg ikke aner noget om deres

Jeg ved sådan set ikke om jeg dømmer nogen ved at sige at jeg ikke tænder på
at putte en hånd i endetarmen af min partner.

Jeg fortæller om min egen præmis. At du så tilsyneladende ophøjer mig til
dommer, kan jeg jo ikke rigtigt selv gøre for.

/F

Fra : Tony

Dato : 29-05-08 22:34

"Nana Sørensen" <nana@sletdetherphobia.dk> skrev i en meddelelse
>. Jeg er fortaler for mit.

> Hvad snakker du nu om? Jeg er ikke en "tøz", hvad du så end ligger i det.
> Mine argumenter er heller ikke letkøbte åbenbart. De er bare tolerante.

Fuck de tumper Nana.

De har forlængst nået den alder hvor dobbeltsengen er blevet udskiftet med
to enkeltsenge.

Tony

Fra : Ben 9

Dato : 29-05-08 23:58

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> meddelelse

> Fuck de tumper Nana.
>
> De har forlængst nået den alder hvor dobbeltsengen er blevet

hvis det er mig og frank du tænker på så har vi aldrig haft en
dobbeltseng! - sammen

bager du på nana eller hur

Fra : Frank Leegaard

Dato : 30-05-08 13:17

Ben 9 wrote:
> "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i meddelelsen

> hvis det er mig og frank du tænker på så har vi aldrig haft en
> dobbeltseng! - sammen
>
> bager du på nana eller hur

Tony bager på alt der er over 35 grader C og har været i nærheden af en
damecykelsaddel.

/F

Fra : Ben 9

Dato : 30-05-08 15:11

> Tony bager på alt der er over 35 grader C og har været i
> nærheden af en damecykelsaddel.
>
> /F

uhadada for en farlig knejt - jeg lånte konens sikkel for leden
og jeg fryser ikke, så ....

Fra : Frank Leegaard

Dato : 30-05-08 20:05

Ben 9 wrote:
> "Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i meddelelsen

> uhadada for en farlig knejt - jeg lånte konens sikkel for leden
> og jeg fryser ikke, så ....

Du er i farezonen hvad du også selv fornemmede ..

/F

Fra : Ben 9

Dato : 30-05-08 23:35

> Du er i farezonen hvad du også selv fornemmede ..
>
> /F

jeg står med ryggen mod væggen!!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 30-05-08 23:48

Ben 9 wrote:
> "Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i meddelelsen

> jeg står med ryggen mod væggen!!

Rolig nu. Iagtagere af Tony ved også godt at det kun er pral.

/F

Fra : Ben 9

Dato : 31-05-08 21:02

> Rolig nu. Iagtagere af Tony ved også godt at det kun er pral.
>
> /F

nu du sir det - han sir jo med jævne mellemrum at han ligger
og puler 17 teenagere eller mere i et sommerhus i tisvildeleje -
ak ja den fantasi og ønsketænkning.....

Fra : Frank Leegaard

Dato : 31-05-08 22:16

Ben 9 wrote:
> [...]
>>

> nu du sir det - han sir jo med jævne mellemrum at han ligger
> og puler 17 teenagere eller mere i et sommerhus i tisvildeleje -

Mjae .. Den er der vist ikke mange der tror på - udover muligvis ham selv.

/F

Fra : Ben 9

Dato : 31-05-08 23:44

> Mjae .. Den er der vist ikke mange der tror på - udover
> muligvis ham selv.
>
> /F

pyha - han må ha en gevaldig tennisalbue

Fra : Frank Leegaard

Dato : 01-06-08 00:31

Ben 9 wrote:

> pyha - han må ha en gevaldig tennisalbue

Gud ved hvad. Scorer men en masse gifte kvinder, holder man sin kæft med det
i min regnebog.

/F

Fra : Ben 9

Dato : 01-06-08 10:23

> Gud ved hvad. Scorer men en masse gifte kvinder, holder man sin
> kæft med det i min regnebog.

fisk? det er tony vi snakker om, ikk'

Fra : Frank Leegaard

Dato : 01-06-08 22:28

Ben 9 wrote:

> fisk? det er tony vi snakker om, ikk'

En generel kommentar som nok ville kunne passe på Tony, men nu mere var ment
generelt.

/F

Fra : Frank Leegaard

Dato : 22-05-08 23:07

Ben 9 wrote:
> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Hvem Bæ?
>
> Jens Bæ?

Korrektion: Jens Skidenbruun

/F

Fra : Ben 9

Dato : 23-05-08 08:32

> Korrektion: Jens Skidenbruun
>
> /F

er det ham kolerikkeren du mener?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 23-05-08 11:36

Ben 9 wrote:
> "Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i meddelelsen

> er det ham kolerikkeren du mener?

Bulls Eye !!

/F

Fra : Ben 9

Dato : 23-05-08 11:43

> Bulls Eye !!
>
> /F

ha - ja den klovn burde da ha både nerve- og hjertemedicin - osse
selv om han render nytteløst rundt på damhuskroen i weekenderne
(eller måske netop _derfor_ )

Fra : Frank Leegaard

Dato : 23-05-08 14:00

Ben 9 wrote:

> ha - ja den klovn burde da ha både nerve- og hjertemedicin - osse
> selv om han render nytteløst rundt på damhuskroen i weekenderne
> (eller måske netop _derfor_ )

Mon ikke Pan Klubben trækker mere.

"Dammeren" ligger da forøvrigt så vidt jeg er orienteret ikke så langt fra
Hvidovrevej 3XX

/F

Fra : Ben 9

Dato : 23-05-08 16:51

> Mon ikke Pan Klubben trækker mere.
>
> "Dammeren" ligger da forøvrigt så vidt jeg er orienteret ikke
> så langt fra Hvidovrevej 3XX
>
> /F

det jo det - men når man så hjem og nøjes med at wanke kl. 6 om
morgenen er der ikke noget at si til at man er kolerisk

Fra : Frank Leegaard

Dato : 23-05-08 17:15

Ben 9 wrote:
> "Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i meddelelsen

> det jo det - men når man så hjem og nøjes med at wanke kl. 6 om
> morgenen er der ikke noget at si til at man er kolerisk

Endnu værre. Man bor sammen med x-konen for ungernes skyld, og hun er
naturligvis ikke interesseret i samvær.

Så er det at man får både kolik og bliver kolerisk.

/F

Fra : Ben 9

Dato : 23-05-08 21:55

> Endnu værre. Man bor sammen med x-konen for ungernes skyld, og
> hun er naturligvis ikke interesseret i samvær.

og så kan man kun wanke når hun er i beskæftigelsesprojektet....

Fra : Frank Leegaard

Dato : 23-05-08 22:04

Ben 9 wrote:
> "Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i meddelelsen

> og så kan man kun wanke når hun er i beskæftigelsesprojektet....

Noget i den retning. Et kolerisk anfald af normal Bruuns karakter fordrer
frustration af den kaliber.

/F

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 23-05-08 19:37

On Thu, 22 May 2008 17:28:27 +0200, "Knud Bruno Bruss"
<kbb01@frederiksberg.dk> wrote:

>Har lige et par spørgsmål idfb :
>
>1. Kan man ødelægge ringmusklen. Selvom vi bruger godt med smørelse og er
>forsigtige ?

Nah jeg tviler hvis du går forsigtigt til værks ..

>2. Skal man starte , over nogle dage, og vende røvhullet til udvidelse ?

Da jeg prøvede det sidste år var røven den samme 10 min efter

>3. Kan ringmusklen blive slap af en ENKELT gang anal-fist ?

nope

>4. Findes der en vejledning på nettet hvordan man laver optimalt næve-knep ?

??? beats me

MvH Bo M Mogensen

Fra : enkvinde

Dato : 24-05-08 12:27

Uha uha - det er jo til at blive helt forskrækket af, som den gode Bo kan
svare helt ude i skoven.

Det er meget facinerende at lege med anal fisting, men det er meget vigtigt
at vide, hvad man gør og hvilke fælder der er, så partneren ikke skal rende
rundt med en slap lukkemuskel resten af livet.

Muskler kan tage skade - det kan en lukkemuskel også. Den kan sprænge. Gå
derfor forsigtig frem og lyt til kroppen.

Analsex behøver ikke gøre ondt, men det kan MEGET nemt komme til at gøre
det. Og så er det knap så sjovt. Brug derfor masser af glidecreme - tonsvis
af GOD glidecreme - og et par tynde latexhandsker, således at ingen negle
får revet - gå varsomt frem, start med en finger eller 2 ..3... 4.. en
dildo osv. så kan I med masser af tålmod og tid, arbejde jer frem til
målet - anal fistning. Om det tager 1 time, eller 1 måned, afhænger helt af
din kones krop og hendes lyst, samt hendes tillid til dig.

For at det nogensinde skal lykkes, er det nemlig en betingelse, at den
modtagne krop er meget afslappet og derfor skal din kone have fuld og helt
tillid til, at du ved hvad du laver og at du vil stoppe op, hvis hun beder
om det. Tillid er altså et stort must her.

Hvis, eller når, det lykkes at få en hånd op, så tag det roligt. Du skal
ikke udføre voldsomme knippebevægelser, men nøjes med at stimulere tarmen
stille og rolig indvendigt.

Og så lige en løftet pejefinger.... Når I leger analt, så husk på, at du
ikke må føre bakterier fra anus til fissen. Gør du det, så risikerer kvinden
din, at redde sig en ordentlig gang underlivsbetændelse og så kan jeres
projekt for alvor tage rigtig lang tid

Ja, det kan man godt.

Afhænger helt af din kone......

Jeps, det kan den godt, hvis der bruges vold.

Det har der gjort, men jeg kan ikke finde den mere. Analexperten Susan havde
engang en rigtig god og fyldig vejledning. Måske du selv kan google lidt
rundt og se om du kan finde den. Ellers så prøv voksengrupperne på msn. Der
findes en udblokningsgruppe og måske har de noget. Søger du på anal fisting
på Google, så får du også en masse hints frem.

God fornøjelse
Eva
--
www.DenSMukkeGuide.dk
Om Erotisk Dominans

Fra : Ben 9

Dato : 24-05-08 15:07

"enkvinde" <HulkendeHulda@hotmail.com> skrev

> Uha uha - det er jo til at blive helt forskrækket af, som den
> gode Bo kan svare helt ude i skoven.

mener du ikke "ude i hampen"?

> Om det tager 1 time, eller 1 måned, afhænger helt af din kones

nånå - konerne skal lægge røv til - jovist - ingen røde strømper
her

> For at det nogensinde skal lykkes, er det nemlig en betingelse,
> at den modtagne krop er meget afslappet og derfor skal din kone
> have fuld

bedre endnu: "_Være_ fuld"

Fra : Knud Bruno Bruss

Dato : 24-05-08 16:43

"enkvinde" <HulkendeHulda@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> msn. Der findes en udblokningsgruppe og måske har de noget. Søger du på
> anal fisting på Google, så får du også en masse hints frem.

Mange tak for seriøst svar . Vi begyndte så småt i går. Jo. min kone kan
godt lide det men om jeg får hele hånden op i måsen på hende er spørgsmålet.
Alle fingrene minus tomle røg uden besvær op til knoerne . Vi brugte godt
med olivenolie og det var meget liderligt at se på.men
som sagt jeg prøvede at presse lidt på og det var hun ikke klar til endnu.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 24-05-08 17:39

On Sat, 24 May 2008 17:43:07 +0200, "Knud Bruno Bruss"
> [...]

>med olivenolie og det var meget liderligt at se på.men
>som sagt jeg prøvede at presse lidt på og det var hun ikke klar til endnu.

jeg nåede aldrig længer ind til knoen ( den sidste ) på tomlen på
højre hånd ... jeg tror ikke man absolut skal sige at det først er
lykkedes når man er i bund der er kun plads til så og så meget og en
knytnæve er sgu alt taget i betragtning meget at have oppe i rumpen

MvH Bo M Mogensen

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 24-05-08 17:37

On Sat, 24 May 2008 13:26:53 +0200, "enkvinde"
<HulkendeHulda@hotmail.com> wrote:

Hej Eva

>Uha uha - det er jo til at blive helt forskrækket af, som den gode Bo kan
>svare helt ude i skoven.

Hvad siger du :) ? jeg synes da jeg har svaret meget sandfærdigt efter
egen erfaring ..

>Det er meget facinerende at lege med anal fisting, men det er meget vigtigt
>at vide, hvad man gør og hvilke fælder der er, så partneren ikke skal rende
>rundt med en slap lukkemuskel resten af livet.

det er jo ikke noget man skal gøre hver dag eller en gang om ugen for
den sags skyld - men en gang i mellem det sker der sgu ikke noget ved

>Muskler kan tage skade - det kan en lukkemuskel også. Den kan sprænge. Gå
>derfor forsigtig frem og lyt til kroppen.

yep

> [...]
>målet - anal fistning. Om det tager 1 time, eller 1 måned, afhænger helt af
>din kones krop og hendes lyst, samt hendes tillid til dig.

Det skrev jeg da også ...

MvH Bo M Mogensen

Fra : Ukendt

Dato : 25-05-08 01:56

"enkvinde" skrev i en meddelelse:

> Det er meget facinerende at lege med anal fisting

Kan du ikke forklare mig, hvori det fascinerende
består? Jeg kan til nød fatte, at bøsser føler fornøjelse
ved at blive kildret bagfra på prostata, men damer??
G-punktet sidder altså på oversiden af vagina, så
der er da ikke noget at hente dér ved at kildre 30 cm
oppe i tyktarmen.

Er der tale om en psykisk - ikke fysisk - fornøjelse
ved at være prisgivet, underlegen, udsat for skader?
I lighed med de damer, der elsker fyren højere, jo
mere han tæver hende? Den ultimative kærlighed

Blandt de ca. 50 damer, jeg har kendt gennem 50 år,
har der været 2, der gerne ville have pikken i røvhullet.
Men ikke én eneste, der var til fisting. Skyldes det, at
jeg ikke er dominerende nok? (Og hvad synes De om
skriften, fru Ditlevsen?

Nysgerrig -- Ib

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 25-05-08 02:35

On Sun, 25 May 2008 02:55:52 +0200, "Ib Baagøe"
<ib-baagoeSNABELprivat.dk> wrote:

> [...]
>der er da ikke noget at hente dér ved at kildre 30 cm
>oppe i tyktarmen.
>
>Er der tale om en psykisk - ikke fysisk - fornøjelse

jeg tror de 2 ting hænger sammen ....!
på mange måder er det jo mest nærligende og tage fissen når den nu er
der for det samme (bla) ... men alt det her moderne gejl med anal og
intim barbering sm osv.

Det handler om mange ting .. men det første jeg tænker på er at
nogen gang : specilt når det kommer til sex

og er man ynger ind det grå guld - ( 68 erne og bag ud )

så finder en del kvinder en glæde ved at føle sig som kvinde ( hender
der bliver taget ) og manden føler en glæde ved at være mand ( den der
tager ) .... så kan man sgu altid ligge i ske bag efter !!!

jeg for en har fået et meget bedre sex liv efter jeg lagde den
overflødige del af moralen på hylden og begyndte at rygge - dem/hende
i hårdet stoppe noget op i røven på hende klaske til hende ( som en
del af erotiken ) få hende til at adlyde komandoer osv. osv.

med farre for at blande tingene sammen så er der meget godt at sige om
lige stilling og at man grundligende er lige meget værd ( hvad jeg
også mener ) men specilt op igenem 70 erne og et stykke hænd i 80
erne - hvor den bløde mand slog igenem , der mistede både mænd og
kvinder en del af derres kønslige stolthed tilfredstielse og selværd
... men jeg tror nu erobere vi stoltheden -& livsglæden tilbage med
anal fisting smæk røv pul slug mit sperm ...osv.

jeg tror dybest set ikke en kvinde kan blive reelt lykkelig hvis
hendes mand ikke kan få hende til at føle sig som kvinde og begæret
som sådan - fordi bag brutaliteten ligger der jo et primalt begær og
beundring

MvH Bo M Mogensen

Fra : Ben 9

Dato : 25-05-08 09:57

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev

> det grå guld - ( 68 erne og bag ud )

hvor stor en procentdel af 68'erne er bagud - alt incl - osse
hjerneskader grundet narko

> [...]
> begæret
> som sådan - fordi bag brutaliteten ligger der jo et primalt

så udtrykket at de ska ha noget kølle får hermed to betydninger

Fra : enkvinde

Dato : 25-05-08 11:35

> Kan du ikke forklare mig, hvori det fascinerende
> består?

Jeg kan da forsøge, du nysgerrige Ib Så kan du jo forsøge at leve dig
ind i det *G*

Når et stort stærkt velvoksent rapkæftet mandfolk bliver mild som et lam og
blød som smør, når han bliver gjort til "handskedukke" er det for mig en
meget facinerende oplevelse. Og at være den udløsende factor, finder jeg er
en meget stor og smuk tillidserklæring til mig som kvinde, menneske.... og
ikke mindst "dukkefører"

Hilsen Eva

Fra : Ukendt

Dato : 26-05-08 02:16

"enkvinde" skrev i en meddelelse:

> Jeg kan da forsøge, du nysgerrige Ib

Jamen tak for info. Det er jo ikke den slags ting, man kan
spørge borddamen om ved et hvert sølvbryllup

> Når et stort stærkt velvoksent rapkæftet mandfolk bliver mild som et lam
> og blød som smør, når han bliver gjort til "handskedukke" er det for mig
> en meget facinerende oplevelse.

Dette lyder for mig som om, det handler om magt og
ikke om liderlighed. Jeg antager, at vi stadig snakker
om det tilfælde, at det er damen, der skal have en arm
om i røvhullet. Kræver det, at ham der giver den hele
armen, bliver mild som et lam??

Lutter ører (det må vist hedde "audiosex" -- Ib

Fra : enkvinde

Dato : 26-05-08 11:09

>Jeg antager, at vi stadig snakker
> om det tilfælde, at det er damen, der skal have en arm
> om i røvhullet. Kræver det, at ham der giver den hele
> armen, bliver mild som et lam??

Ib, jeg er ked af at ødelægge dit syn på verden, men din antagelse er i
dette tilfælde helt forkert Prøv igen...

Hilsen Eva

Fra : enkvinde

Dato : 25-05-08 11:49

> [...]
> Men ikke én eneste, der var til fisting. Skyldes det, at
> jeg ikke er dominerende nok? (Og hvad synes De om

Skriften Ib, er ved at være lidt gammeldaws, så det er på tide, at du ændre
den til en mere moderne

Hvad angår dine manglende erfaringer med fist og analsex, så handler det
næppe om, at du ikke er dominerende nok. Derimod kunne det sagtens handle
om, at du ikke gider arbejde for "sagen"

For der skal vitterlig arbejdes seriøst med kvinde, hvis du ønsker de
ydelser. Her er 3 søde ord og 15 stød med pikken bare ikke nok *G*

Derfor vil jeg anbefale dig, at øve dig noget mere. *G*
Og husk så på, at avanceret sex som tager mindre end 3 timer er ren sjusk og
dårligt udført arbejde

Bedste ønsker... Eva

Fra : Frank Leegaard

Dato : 25-05-08 13:55

enkvinde wrote:

> [...]
>
> Derfor vil jeg anbefale dig, at øve dig noget mere. *G*
> Og husk så på, at avanceret sex som tager mindre end 3 timer er ren

Min holdning er at er man til overavanceret sex, er det muligvis fordi man
er for ringe til det basale og banale.

I min verden duer fortænkt sex ikke. Sex skal være instinkter og følelser,
ikke een eller andet fortænkt drejebog.

/F

Fra : enkvinde

Dato : 25-05-08 14:21

> [...]
> er for ringe til det basale og banale.
>
> I min verden duer fortænkt sex ikke. Sex skal være instinkter og følelser,

Og min holdning, kan koges ned til flg. citat fra min egen hjemmeside....

"Personligt har jeg svært ved at forstå, at man skal blive i
missionærstillingen hele sit liv, hvis man vil betegnes som værende såkaldt
"normal".
Hvad normalt er der i at gå i stå? For mig vil det svare til at blive ved
den trehjulede cykel og ikke stræbe efter at få een på to hjul, en knallert,
kørekort og en bil.
Ikke en hvilken som helst bil... Jo, i starten skal den bare have 4 hjul og
kunne køre, men lur mig om ikke jeg drømte om at få en lækker bil, med
læderindtræk og metallak.
At ønske sig udvikling er altså ganske naturligt for mennesker - og lige så
naturlig er den seksuelle drift"

Men Frank - Du skal bare fortsætte på din 3 hjulede cykel - så snupper jeg
den lækre bil. Sådan er vi jo så forskellige.

God tur....
Eva

Fra : Ben 9

Dato : 25-05-08 14:58

> [...]
>
> Men Frank - Du skal bare fortsætte på din 3 hjulede cykel - så
> snupper jeg den lækre bil. Sådan er vi jo så forskellige.

Tre-hjulede knallert..... snart rollator

Fra : Frank Leegaard

Dato : 25-05-08 23:35

Ben 9 wrote:
> "enkvinde" <HulkendeHulda@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Tre-hjulede knallert..... snart rollator

og en badering til at sidde på, når man har været lidt for "nævenyttig"

/F

Fra : Ben 9

Dato : 26-05-08 00:18

> og en badering til at sidde på, når man har været lidt for
> "nævenyttig"
>
> /F

LOL - det smarte ved trehjulede er at man kan stå op (på vej ned
til bænken eller i kolonihaven - det kniber mere på tilbagevejen)

Fra : Frank Leegaard

Dato : 25-05-08 23:35

enkvinde wrote:

> [...]
>
> Men Frank - Du skal bare fortsætte på din 3 hjulede cykel - så
> snupper jeg den lækre bil. Sådan er vi jo så forskellige.

Synes det er sjovere at blive ekvilibrist på en enhjulet cykel for nu at
blive i din metaforverden.

At ikke finde det nødvendigt at stikke en hånd op i endetarmen på sin
partner har jeg vanskeligt ved at se som stilstand.

/F

Fra : Ukendt

Dato : 26-05-08 01:53

"Frank Leegaard" skrev i en meddelelse:

> [...]
> At ikke finde det nødvendigt at stikke en hånd op i endetarmen på sin
> partner har jeg vanskeligt ved at se som stilstand.

At stå stille på den éthjulede imens vil i hvertfald være
vanskeligt. Og endnu sværere at sidde på sadlen bagefter

God fornøjelse -- Ib

Fra : Ukendt

Dato : 26-05-08 02:57

"enkvinde" skrev i en meddelelse:

> Skriften Ib, er ved at være lidt gammeldaws....

HæHæ. Så du kendte godt fortidens damebrevkasser?
De dér små forskræmte piger, der lige havde fået taget
møbassen og skrev fortvivlet til Søndags-BT, sluttede
altid af med spørgsmålet om håndskriften. Fordi det den
gang var kvalifikationen, der kunne hæve en pige fra en
fremtid som hushjælp til en glorværdig karriere som
slave på et kontor.

> Hvad angår dine manglende erfaringer med fist og analsex, så handler det
> næppe om, at du ikke er dominerende nok. Derimod kunne det sagtens handle
> om, at du ikke gider arbejde for "sagen"

Du har ret. Hvis ikke kvindemennesket bidrager med
fantasi og initiativ, falder jeg i søvn

> Derfor vil jeg anbefale dig, at øve dig noget mere. *G*

Forsøgsobjekter efterlyses!

> Og husk så på, at avanceret sex som tager mindre end 3 timer
> er ren sjusk og dårligt udført arbejde

Eller rationalisering. 3 minutter med en summebørge bør
være nok!

Nu er du sikkert ikke gammel nok til at have oplevet
ægteparret Helle Virkner / Jens Otto Krag og deres
henholdsvis måde at snakke på. Det var Krag, der
indførte kildeskatten i 1969 efter flere års snak.
Men jeg håber, du fatter pointen i følgende aflytning
fra ægtesengen:

Helle:
"Hvorfor snakker du altid så meget om den kilder, skat?
Du sku hellere ta og gøre noget ved den!"
Jens Otto:
"Efter min opfattelse bør den indføres nu!"

Men i øvrigt tak (helt uden smiley) for svar -- Ib