Elskerinden søges
Fra : Elskeren

Dato : 17-05-08 08:59

Hej

Moden kvinde i en passende alder søges til lejligheds sikker sex af en gift
fyr på 47. Jeg bor i 7600-omr.

Hilsen
Elskeren

Fra : Ukendt

Dato : 18-05-08 03:41

"Elskeren" skrev i en meddelelse:

> Moden kvinde i en passende alder søges....

Vi er vist mange, der deler dit ønske. Men her i NG
findes der kun 25 liderlige fyre samt en enkelt dame,
som vist nok har fuldt op at se til. Altså et forkert
sted at annoncere.

Held og lykke -- Ib

Fra : Elskeren

Dato : 19-05-08 07:47

"Ib Baagøe" <ib-baagoeSNABELprivat.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> findes der kun 25 liderlige fyre samt en enkelt dame,
> som vist nok har fuldt op at se til. Altså et forkert

Har du så et foreslag til, hvor jeg skal søge?

Fra : Ben 9

Dato : 19-05-08 10:04

"Elskeren" <elskeren.nospam@newmail.dk> skrev i meddelelsen

> "Ib Baagøe" <ib-baagoeSNABELprivat.dk> skrev i meddelelsen

> Har du så et foreslag til, hvor jeg skal søge?

farmerdating....

det er da lykkedes for jokke to gange

Fra : Roland Hansen

Dato : 19-05-08 16:27

"Ben 9" <hvad.sk@l.man.sige> skrev i meddelelsen

> farmerdating....
>

> det er da lykkedes for jokke to gange

Hej igen

Jeg er ikke landmand og så vidt jeg ved er farmerdating for landmænd.

Fra : Henrik Eriksen

Dato : 19-05-08 18:50

"Roland Hansen" <roland.hansen.nospam@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> Hej igen
>
> Jeg er ikke landmand og så vidt jeg ved er farmerdating for landmænd.

Jeg tror "Ben 9"s svar var til "Elskeren" og ikke til dig?

Fra : Ben 9

Dato : 19-05-08 21:18

"Henrik Eriksen" <henrik_erik@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> "Roland Hansen" <roland.hansen.nospam@oncable.dk> skrev i en
> meddelelse

> Jeg tror "Ben 9"s svar var til "Elskeren" og ikke til dig?

jomen, roland har nok en erfaring han vil dele.....

Fra : gumle

Dato : 20-05-08 17:57

Ben 9 skrev:
> "Henrik Eriksen" <henrik_erik@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> jomen, roland har nok en erfaring han vil dele.....

ben-p har en lille tissemand

Fra : Ben 9

Dato : 20-05-08 18:33

"gumle" <naaa@ddd.cc> skrev i meddelelsen

> ben-p har en lille tissemand

og du er misundelig eller mangler det numeriske tastatur eller
briller

Fra : Ben 9

Dato : 19-05-08 21:15

"Roland Hansen" <roland.hansen.nospam@oncable.dk> skrev i
meddelelsen

> Hej igen
>
> Jeg er ikke landmand og så vidt jeg ved er farmerdating for
> landmænd.

er han ikke godsejer - altså en slags bonde