Er nedturen forbi, hvad mener i?
Fra : Ukendt

Dato : 06-05-08 18:16

Nogle steder skrives der om at aktienedturen er ved at vende, eks. her:
http://www.business.dk/article/20080506/borsnyt/80506007/

Hvad mener i?

/Kim

Fra : Frithiof Andreas Jen~

Dato : 06-05-08 19:28

"KimT" <detsortehul"snabela"hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Nogle steder skrives der om at aktienedturen er ved at vende, eks. her:
> http://www.business.dk/article/20080506/borsnyt/80506007/
>
> Hvad mener i?
>
> /Kim

At vi er på vej til et gensyn 1970'ernes investeringsklima: Der sker
rimeligt store udsving som man kan tjene penge på men det kan ikke betale
sig at holde noget papir meget længere end nogle måneder. P/E for aktier er
stadigvæk latterligt højt medens obligationer og kontantkonti ikke giver en
sk*d i rente - under inflationsraten hvis man tager energi & mad med.

Det gør det ikke bedre at selv ECB ikke har sat renten op endnu!

Fra : Mohammad Islam

Dato : 10-05-08 17:09

"KimT" <detsortehul"snabela"hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Nogle steder skrives der om at aktienedturen er ved at vende, eks. her:
> [...]

Det menes at olien vil stige i de næste år til 200$ og økonomer peger at det
vil skabe nye kriser ala subprime morge!.

Olieprisen stiger Gud er stor!!!!!

Fra : Lou

Dato : 21-05-08 11:44

On Sat, 10 May 2008 18:08:58 +0200, Mohammad Islam wrote:

> "KimT" <detsortehul"snabela"hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det menes at olien vil stige i de næste år til 200$ og økonomer peger at det
> vil skabe nye kriser ala subprime morge!.
>
> Olieprisen stiger Gud er stor!!!!!

Jeg hørte på P1 forleden, at olieprisens himmelflugt stort set skyldes de
olieproducerende landes gevinsthjemtagning, altså at de vil tjene så mange
penge som muligt, så længe det er muligt. Et udmærket kapitalistisk
princip, men dog nok til at udløse en ny krig

Fra : erikgrav@gmail.com

Dato : 12-07-08 15:52

On May 21, 12:43 pm, Lou <l...@strawman.com> wrote:
> [...]

Jeg for min del mener at vi får flere kursfald at se.

Min mavefornemmelse (og lidt mere end det) peget på SP500 i niveauet
1.100 - 1.130 - så der er jo bestemt flere fald i vente hvis den
forudsigelse holder vand.