Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Bedste Netbank
Fra : Lasse

Dato : 20-05-08 17:02

Hej,

Jeg er på vej til at flytte mine penge fra Jyske Bank, fordi jeg er
utilfreds med deres Netbanks måde at håndtere værdipapirhandel på og deres
gebyrer på alt.

Er der noget der ved, hvilke banker, der har det bedste Netbank system,
f.eks. med følgende krav:

1. Lave en limitordre og selv bestemme hvor lang til den gælder.

2. Løbende at kunne ændre limitkursen på en ordre, så jeg har justere en
ordre efter markedsudviklingen (det kan jeg kun hos Jyske Bank ved at
annullere ordren - og så mod ekstre 100 kr. i gebyr oprette en ny)

3. Har nogle lave gebyrer.

Er der nogen, der har erfaring?.

Mvh lasse

Jeg vil helst ikke bruge Etrade, da jeg gerne vil have tilknytningen til en
bank i lokalområdet.

Fra : Kurt Hansen

Dato : 21-05-08 23:42

On Tue, 20 May 2008 18:02:26 +0200, Lasse wrote:

> [...]
>
> Mvh lasse
>
> Jeg vil helst ikke bruge Etrade, da jeg gerne vil have tilknytningen til en

Der kan vist ikke være megen tvivl: Nordnet. De opfylder alle dine
betingelser og har en uforlignelig kundeservice.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : jytte jensen

Dato : 24-05-08 08:34

Kurt Hansen <kurt@fjerndettetowle.dk> skrev:
> [...]

Det har sparekassen i Nr. Nebel og Omegn !
Ligger langt ude vestpå, jeg har haft den bank i 12 år og har
aldrig sat min ben i den. Bor i kbh.
Er meget tilfreds med den også dens kundebetjening som er helt i
top. (det er nærmest som man er i familje med dem.)

se ellers på www.mybanker.dk

Jytte

Fra : StreetFighter

Dato : 03-06-08 11:29

On Tue, 20 May 2008 18:02:26 +0200, Lasse wrote:

> Jeg er på vej til at flytte mine penge fra Jyske Bank, fordi jeg er
> utilfreds med deres Netbank

Ja den er absurd dårlig på alle måder. Jeg så den hos en veninde og vi
lavede nogle test. Man kunne ikke få dokumentation hvor man sender sine
penge hen og præcis hvilke oplysninger der overføres.