Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Bo sverige -> arbejde Danmark.
Fra : Grinz

Dato : 18-05-08 11:19

Hej.

Er der nogen som har kendskab til en online.simulator til beregning af SKAT:

- Ejendoms skat sverige
- indkomst skat dk
- befordringsfradrag

Syns ski det er svært at få et ok overblik over sådanne en situation, og jeg
kender ikke nogen godt nok til at "udfritte" dem om deres personlige skatte,
udgift, indkomst forhold.

/Tak.

Fra : Bo

Dato : 18-05-08 06:22

http://www.oresunddirekt.dk/ er din ven vh Bo

Fra : Carsten Riis

Dato : 18-05-08 18:09

Grinz skrev den 18-05-2008 12:18:
> [...]
> kender ikke nogen godt nok til at "udfritte" dem om deres personlige skatte,

Husk lige på, at der også er et socialt aspekt i at bo hinsidan.

Jeg møder mange i min dagligdag, der godt nok flygtede i skattely i
Sverige og det øvrige udland og så for at arbejde i Danmark, men så
savnede man lige vennerne og vennerne dukker heller ikke lige op til en
kop kaffe. Og vupti: så opgiver man drømmen om Sverige/udlandet og
kommer tilbage til Danmark.

Du kan så selv gætte på, hvor jeg arbejder, men jeg møder i hvert fald
dem som har behov for vejledning i, hvordan de starter forfra som
"almindelige" skatteborgere i Danmark.

Ovenstående er naturligvis min private holdning og har intet med mit
arbejde at gøre.

Carsten Riis
www.de3faktorer.dk