Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Hvad er e-bullion.com
Fra : Bo

Dato : 08-05-08 16:38

http://www.e-bullion.com/ kan nogen kort på dansk forklare
konceptet. Som jeg forstår ala PayPal en penge overførselskonto, men
er ikke helt sikker. vh Bo

Fra : Jan Nielsen

Dato : 09-05-08 22:00

Bo skrev:
> http://www.e-bullion.com/ kan nogen kort på dansk forklare
> konceptet. Som jeg forstår ala PayPal en penge overførselskonto, men
> er ikke helt sikker. vh Bo
Ja det er noget ala paypal hvor du kan sende penge til andre og butikker.
I modsætning til paypal er dine penge udregnet i enten guld eller sølv,
og er derfor mere imun over for kurs påvirkninger.

Fra : Jesper Lund

Dato : 09-05-08 22:13

Jan Nielsen wrote:

> Ja det er noget ala paypal hvor du kan sende penge til andre og
> butikker. I modsætning til paypal er dine penge udregnet i enten guld
> eller sølv, og er derfor mere imun over for kurs påvirkninger.

Har du checket hvor meget prisen på guld varierer over tid?

--
Jesper Lund

Fra : Bo

Dato : 10-05-08 09:48

On 10 Maj, 00:12, Jesper Lund <use...@jesperlund.com> wrote:

> Har du checket hvor meget prisen på guld varierer over tid?
>
> --
> Jesper Lund

TAK
Det er Global Pension Plan's bankforbindelse
vh Bo