Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Hvilken bank til andelskredit?
Fra : kapkap.fernandez@gma~

Dato : 08-05-08 14:22

Hej, jeg har pt. en andelskredit hos Jyske Bank på kr. 550.000 som jeg
er ret overbevist om at jeg kan få billigere andre steder. Har checket
MyBanker, og er overrasket over at ElkBank ligger så langt nede på
listen

http://www.mybanker.dk/bank/nyt_laan/andelsboligkredit/

Skandiabank synes jeg da lå i top 3 i gamle dage. Er der nogen der har
erfaringer med Swedbank, Basisbank eller andre af de billige? Jeg har
ikke brug for kunderådgivning. Tips meget velkomne

Tak.

Fra : jytte jensen

Dato : 24-05-08 08:23

Opdagede du ikke at hos mybanker lå sparekassen nr. nebel og
sparekasse helt i top med billige andelslån ?

vh
Jytte