BRF bank sat renten op til 5%?
Fra : "

Dato : 04-05-08 12:10

Hejsa

Er der andre der har bemærket at BRF bank har sat renten op til 5%?, jeg kan
se på oversigten (kontovilkår -> renteopgørelse ) at den er røget fra 4.5
til 5%.

Jeg har ikke nogen binding på kontoen, da jeg vil have mulighed for at hæve
pengene med det samme.

Fra : "Morten Bjergstrøm"

Dato : 04-05-08 12:16

"<-fish->" <fisk@NOspam.nu> skrev:

> Er der andre der har bemærket at BRF bank har sat renten op til
> 5%?, jeg kan se på oversigten (kontovilkår -> renteopgørelse ) at
> den er røget fra 4.5 til 5%.

Ja men officielt skulle det kun være 4,75%. Så interessant at se i
morgen.
I princippet kan de ikke sænke renten fra de 5% til de 4,75% uden at
ændringen varsles med en måned.

--
Morten http://miljokemi.dk