Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Datterens Konfirmationspenge
Fra : Jasmin Gaulosé

Dato : 23-04-08 00:31

Hvilken dansk bank tilbyder den højest rente til datterens
konfirmationspenge ?
Der er tale om godt Kr 20.000 vi skal have forrentet bedst muligt for
hende.'Om ikke andet så for at komme med nogle tal til at bruge for at
forhandle vores egen bank nykredit til at komme med noget der ligner det
samme. Evt med 3 mdr eller mere i opsigelse. Vores samlede engagement i
banken er ca kr 1.5 mio. Jeg havde forstillet mig noget mellem 5 til 8 %

Så på www en side der viste banker med de højeste indlånsrenter. Mem kan
bare ikke finde den.

Mvh Julie´s far

Fra : Optimus Prime

Dato : 23-04-08 07:22

Jasmin Gaulosé skrev:
> [...]
> samme. Evt med 3 mdr eller mere i opsigelse. Vores samlede engagement i
> banken er ca kr 1.5 mio. Jeg havde forstillet mig noget mellem 5 til 8 %

Sparekassen Sjælland giver 7.5% frem til 1. maj 2009:
http://www.spks.eazyclub.dk/Konfirmand-1266.aspx

Fra : claus

Dato : 23-04-08 08:40

prøv at google konfirmandkonto

helt op til 15 % resten af året

claus

Fra : Lars

Dato : 23-04-08 05:49

Jasmin Gaulosé skrev:
> [...]
> samme. Evt med 3 mdr eller mere i opsigelse. Vores samlede engagement i
> banken er ca kr 1.5 mio. Jeg havde forstillet mig noget mellem 5 til 8

Ifølge div. aviser tilbyder Skælskær Bank 10 pct. resten af året til
konfirmander.

Flere andre banker tikbyder 5-5,5 % med en etårig bindingsperiode.

> Så på www en side der viste banker med de højeste indlånsrenter. Mem kan
> bare ikke finde den.

mmm.mybanker.dk

Fra : K*N

Dato : 23-04-08 06:10

"Jasmin Gaulosé" <No@mail.com> wrote in message
> [...]
> banken er ca kr 1.5 mio. Jeg havde forstillet mig noget mellem 5 til 8 %
>
> Så på www en side der viste banker med de højeste indlånsrenter. Mem kan

Du skal bruge www.mybanker.dk - her kan du finde alle tallene.

Du skal dog ikke regne med at dine forventninger om 5-8% kan opfyldes med
det ringe beløb og den korte tidshorisont.

Knud

Fra : Peter Knutsen

Dato : 23-04-08 06:43

Jasmin Gaulosé wrote:
> [...]
> banken er ca kr 1.5 mio. Jeg havde forstillet mig noget mellem 5 til 8 %
>
> Så på www en side der viste banker med de højeste indlånsrenter. Mem kan

Jeg læste for meget nylig på tekst-TV at der er en bank der tilbyder
konfirmander 10% rente indtil årets udgang, netop med henblik på at
score helt unge, med håb om at de så forbliver loyale. Desværre husker
jeg ikke hvilken bank det er, men det var da en ledetråd.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Z

Dato : 23-04-08 10:43

> Så på www en side der viste banker med de højeste indlånsrenter. Mem kan
> bare ikke finde den.

http://www.himmerland.dk/

"Sæt dine konfirmationspenge ind på en Club-18 konfirmandkonto i
Sparekassen Himmerland og få din alder i rente - helt op til 15% resten
af året."

Læste i en eller anden erhvervsavis den anden dag at dette skulle være
det højeste pt.

Fra : Frithiof Andreas Jen~

Dato : 24-04-08 12:10

"Jasmin Gaulosé" <No@mail.com> skrev i en meddelelse
> Hvilken dansk bank tilbyder den højest rente til datterens
> konfirmationspenge ?

Djurslands bank giver 10%.