videofilm sælges
Fra : Marianne Svenningsen

Dato : 07-05-08 15:06

Tirsdag den 7. maj 2008
Hej!
Jeg ligger inde med nogle VHS videofilm, som jeg vil sælge. Det drejer sig
om følgende:

Gode film:
Survival Fun (nr. 545)
Flammer over floden/Bosser & Bumser (nr. 616)
55 dage i Peking (nr. 336)
En kvinde forsvinder/Mr. Adams i Paradis (nr. 707)
Ørnevinge/London strømer (nr. 708)
Telemarkens helte (nr. 548)

Samlerens film klassikere:
Farvel til våbnene (nr. 346)
De 39 trin (nr. 339)
Den røde pimpernel (nr. 347)
Intet nyt fra vestfronten (nr. 344)
Frankenstein (nr. 350)

Samlerens video film:
Cirkus world (nr. 337)
Romerrigets fald (nr. 338)
Stjålne skygger (nr. 333)

Home video:
Døden på larvefødder (nr. 7524)

Film-lab a/s:
Chuck Norris contra octagon

De fleste af disse videofilm har kun været set nogle få gange.

Sælges for 15,- kr./stk. + porto 25- kr. pr. stk.
Kan evt. afhentes ved køb på adresse i 4100 Ringsted.
Nærmere oplysning kan fås ved tilbagemelding via e-mail.

Med venlig hilsen
Marianne Svenningsen

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 08-05-08 15:08

Marianne Svenningsen wrote:
> Jeg ligger inde med nogle VHS videofilm, som jeg vil sælge.

Så er du kommet i lidt forkert gruppe

Handel d.v.s. køb/salg/bytte/foræres væk må som hovedregel kun foregå i
markedsgrupperne.

Så dit indlæg hører til i

Du kan læse om grupperne og deres rette brug på www.usenet.dk

Fut er sat til dk.admin.netikette