hvilket 8800GT
Fra : jagge

Dato : 27-05-08 20:44

Vil bare gerne høre hvilke 8800GT kort i har gode erfaringer med.

Jeg vil selvfølgelig helst have det billigt :0)

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Nicolai

Dato : 28-05-08 16:51

> Vil bare gerne høre hvilke 8800GT kort i har gode erfaringer med.

Gå efter et lydløst - f.eks. asus

Fra : jagge

Dato : 28-05-08 17:16

Nicolai <spam2005@nifo.dk> wrote:

> Gå efter et lydløst - f.eks. asus

Det gælder vel ikke alle asus, eller er de genrelt gode ??

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Frandsen

Dato : 29-05-08 08:14

"jagge" <jagge@noname.invalid> skrev i meddelelsen

> Det gælder vel ikke alle asus, eller er de genrelt gode ??

Det gælder i hvert fald ikke for Asus' 8800GT TOP. Den har fået monteret en
stor køler/blæser, så den på det punkt er lige så tyk som et dual slot
grafikkort. Billederne man ser på nettet, er som regel det tynde single slot
design, men det er altså lavet om. Det må åbenbart have haft varmeproblemer.

Jeg vil sige, at 8800'erne (G92) generelt er gode (ikke kun Asus). Man får
meget for pengene.

Fra : Nicolai

Dato : 29-05-08 23:26

> [...]
> grafikkort. Billederne man ser på nettet, er som regel det tynde single
> slot design, men det er altså lavet om. Det må åbenbart have haft

En ven har købt et asus med netop "den store" blæser - og den har på intet
tidspunkt sagt noget.

Jeg har selv at OC2 af et andet mærke med lille blæser - det larmer som et
jetjager i spil så der må jeg selv styre blæseren med rivatuner for at kunne
høre mig selv tænke :)

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 28-05-08 21:18

Nicolai wrote:

> Gå efter et lydløst - f.eks. asus

Det er da bedre at montere en god køler selv.

Jesper Poulsen

Fra : sls\(2770\)

Dato : 30-05-08 08:18

"Jesper Poulsen" <nospam@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse

> Det er da bedre at montere en god køler selv.

Da ikke hvis du kan købe et kort der ikke larmer fra start? Det er jo en mer
udgift på 2-400,- for en god køler.

Mit Asus 8800gt larmer ikke mere end mit 7900gtx med en Zalman monteret
(low)

// Sid