Er 8800 GT stadig bang for buck king ??
Fra : jagge

Dato : 26-05-08 21:24

Nu har jeg trukket det længe nok. Skal have samlet den maskine jeg har
stumper til men mangler et gfx kort. Da jeg sidst checkede var 8800 GT
ukronet bang for the buck konge.. Nu er det jo endnu billigere.

Er det sådan et man skal gå efter hvis jeg vil kunen spille de nyeste
spil ?

Hvad er alternativet ? Jeg spiller meget bf2 og det har det jo ingen
problemer med men vil da gerne kunne lege med de nye.

Har ingen ambitioner om crysis, det steder jeg har kigget er spec krav
til det decideret latterlige.

Hygge

Jakob

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 26-05-08 22:10

"jagge" skrev

> Da jeg sidst checkede var 8800 GT
> ukronet bang for the buck konge.. Nu er det jo endnu billigere.

Til hvilken pris?

> Hvad er alternativet ? Jeg spiller meget bf2 og det har det jo ingen
> problemer med men vil da gerne kunne lege med de nye.

Du kan få et Asus 8800GTX til ~ 2200

> Har ingen ambitioner om crysis, det steder jeg har kigget er spec krav
> til det decideret latterlige.

Kører du XP/DX9 så kører crysis rimeligt på E8400/8800GTX
På Vista/DX10 så kan ovenstående ikke trække det på max

- Peter

Fra : jagge

Dato : 27-05-08 07:56

Peter Lykkegaard <plykkegaard@gmail.com> wrote:

> "jagge" skrev

> Til hvilken pris?

lidt over 1000 kr det er da billigt.

> Du kan få et Asus 8800GTX til ~ 2200

OK til den pris kan man jo køre sli med 8800 GT ;0). Det har jeg nu ikke
tænkt mig men det er for høj en merpris for mig ligenu.

> Kører du XP/DX9 så kører crysis rimeligt på E8400/8800GTX
> På Vista/DX10 så kan ovenstående ikke trække det på max

Det er præcis en e8400 maskine jeg har stumper til. Jeg vil også køre XP
regner jeg med så må vi se om det brister eller bærer.

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Mads

Dato : 27-05-08 16:09

On Tue, 27 May 2008 08:55:46 +0200, jagge@noname.invalid (jagge)
wrote:

>Det er præcis en e8400 maskine jeg har stumper til. Jeg vil også køre XP
>regner jeg med så må vi se om det brister eller bærer.

På en E6600 / 8800GT kører Crysis fint under XP i 1280x1024 med alt
på nær AA slået til. Din E8400 er bestemt ikke dårligere, så det burde
ikke være noget problem.

mvh Mads

Fra : jagge

Dato : 27-05-08 20:44

> På en E6600 / 8800GT kører Crysis fint under XP i 1280x1024 med alt
> på nær AA slået til. Din E8400 er bestemt ikke dårligere, så det burde
> ikke være noget problem.

Perfekt jeg ryger på sådan et kort.

Venlig hilsen

Jakob