Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Grafikkort
Fra : muldock123@msn.com

Dato : 23-05-08 02:37

Hvilket af disse grafikkort ville i vælge :)
Vil bar være sikkert på at kunne køre de nyeste spil uden problemer .

Jetway GeF 8800GTS DDR3 PCI-E

Inno3D GeF 8800GT Silent PCI-E

Fra : Hagar

Dato : 23-05-08 11:48

<muldock123@msn.com> skrev i en meddelelse
Hvilket af disse grafikkort ville i vælge :)
Vil bar være sikkert på at kunne køre de nyeste spil uden problemer .

Jetway GeF 8800GTS DDR3 PCI-E

Inno3D GeF 8800GT Silent PCI-E

Nu har jeg selv et NVIDIA GeForce 8800 GTS 512 (512 MB) i min maskine, og
det er Inno der står bag, og det trækker alle de spil jeg har på max
opsæting, også COD4, og Airborne, som godt nok ikke bliver spillet mere.

Hagar

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 23-05-08 11:49

muldock123@msn.com wrote:

> Jetway GeF 8800GTS DDR3 PCI-E

Kender det ikke. Har du et link?

> Inno3D GeF 8800GT Silent PCI-E

Det kan jeg ikke finde på EDBPriser. Har du et link til det?

Her er det billigste GF8800GT:
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=417506

Og det billigste GF8800GTS:
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=409486

Hvorvidt sidstnævnte er baseret på G92 har jeg ikke nogen viden om,
desværre.

Jesper Poulsen

Fra : Bjarne K.

Dato : 23-05-08 13:18

"Jesper Poulsen" <nospam@ingensteder.dk> wrote in message
> [...]
> http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=409486
>
> Hvorvidt sidstnævnte er baseret på G92 har jeg ikke nogen viden om,

Jeg er absolut ikke sikker, men kunne de gamle G80 ikke kun fåes med 320/640
Mb ram ?

Bjarne K.

Fra : Per Nielsen

Dato : 23-05-08 13:31

Bjarne K. wrote:
> Jeg er absolut ikke sikker, men kunne de gamle G80 ikke kun fåes med
> 320/640 Mb ram ?

Svjh jo. Kører selv med et 640MB 8800GTS (G80), og var også inde i
overvejelserne omkring 640MB kontra 320MB