Medal Of Honor Airborne
Fra : muldock123@msn.com

Dato : 22-05-08 07:19

Hey jeg overvejer at købe MoHA
Men har læst at spillets multiplayer del er skuffende og at der kun er
omkring
ti servere til rådighed, tænkte på om i (der nu spiller det) syntes at
det er penge hver, nu da jeg kun køber det for at spille multiplayer
delen :)?

Fra : Per Nielsen

Dato : 22-05-08 15:00

muldock123@msn.com wrote:
> [...]
> ti servere til rådighed, tænkte på om i (der nu spiller det) syntes at
> det er penge hver, nu da jeg kun køber det for at spille multiplayer

Køb Call of Duty 4: Modern Warfare i stedet. Det er kanon, både
singleplayerdelen og i multiplayer. Jeg har prøvet begge spil, og COD4 er
bare kongen, hvis man er til fps spil

Fra : Hagar

Dato : 22-05-08 15:06

<muldock123@msn.com> skrev i en meddelelse

[...]

Vores klan, Sergeant.dk, spillede før i tiden MOH spearhead, så det faldt
naturligt at Airborne blev afløseren, men ak, ikke én syntes om spillet, så
nu ligger det på hylden, og vi er gået over til COD4 i stedet for.
Du kan læse Per Nielsens svar til dig, det siger sådan set nok

Hagar

Fra : muldock123@msn.com

Dato : 22-05-08 11:16

On 22 Maj, 16:06, "Hagar" <nog...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> nu ligger det på hylden, og vi er gået over til COD4 i stedet for.
> Du kan læse Per Nielsens svar til dig, det siger sådan set nok

har nemlig også selv spillet meget spearhead (:
Men mange tak

Fra : muldock123@msn.com

Dato : 22-05-08 11:18

On 22 Maj, 16:00, "Per Nielsen" <dazzle...@hotmail.com> wrote:

> Køb Call of Duty 4: Modern Warfare i stedet. Det er kanon, både
> singleplayerdelen og i multiplayer. Jeg har prøvet begge spil, og COD4 er
> bare kongen, hvis man er til fps spil

okay det gør jeg så :) mange tak

Fra : muldock123@msn.com

Dato : 22-05-08 11:21

On 22 Maj, 19:17, muldock...@msn.com wrote:

> okay  det gør jeg så :) mange tak

men kan i fortælle mig om dette er nok til at køre COD4 med den bedste
kvali, uden problemer? :)

AM2 Phenom X3 8450 2.1GHz
2GB DDR2 PC6400 Ram
250GB Harddisk 7200rpm
ASUS M2N-X/PLUS
512mb Inno3D GeF 8800GT Silent PCI-E
10/100/1000Mbit Netkort
10xUSB Porte
5.1 CH Lydkort/RealTek ALC662
4x SATA 300 RAID
NZXT Apollo Steel Black Kabinet
48x16x DVD Drev

Fra : Ukendt

Dato : 23-05-08 09:20

---klip--

[...]

Jeg har et GF8800 GTS 512 mb kort.
Der kører både MoHA + CoD4 i bedste opløsning på en 22" skærm uden
problemer.

Jeg kender ikke CPU-en så den kan jeg ikke udtale mig om.
Jeg har selv en 2.66 Quad, 4 GB ram, så der er masser af regnmekraft i den.

Mvh
Michael

Fra : muldock123@msn.com

Dato : 23-05-08 02:32

On 23 Maj, 10:19, "Michael" <JADa> wrote:
> [...]
>
> Jeg kender ikke CPU-en så den kan jeg ikke udtale mig om.
> Jeg har selv en 2.66 Quad, 4 GB ram, så der er masser af regnmekraft i den.

Ja okay (: Men hvis du bar lige skulle gætte, Ville du så regne med at
den ku køre det?

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 23-05-08 10:27

muldock123 skrev

> Ja okay (: Men hvis du bar lige skulle gætte, Ville du så regne med at
> den ku køre det?

AMD's triple core processorer får tæsk i diverse tests
Brug pengene på en Intel platform eller evt en X2 processor

- Peter