Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
? vedr strømforbrug ASUS EN8800GTX/HTDP/76~
Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 08-05-08 19:24

Hejsa

Jeg har lige fået dyret (ASUS EN8800GTX) indenfor døren så nu venter jeg
"bare" på resten af stumperne

Men men - strømforbrug?
Der står "min 450w med 12v current rating of 30A" på æsken

Jeg har en Seasonic S12 500 med 2x12v med 17A + 16A
Skal jeg op på min 30A på hver, eller?

Der er to PCI-E stik da PSU'en oprindeligt er beregnet til en SLI
installation

- Peter

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 18-05-08 07:24

"Peter Lykkegaard" skrev

> Jeg har en Seasonic S12 500 med 2x12v med 17A + 16A
> Skal jeg op på min 30A på hver, eller?

Umiddelbart ser det fornuftigt (masknen er samlet)
Nogen måder hvorpå man kan stress teste?

- Peter

Fra : Jens C. Hansen

Dato : 18-05-08 07:52

Peter Lykkegaard wrote:
> "Peter Lykkegaard" skrev

> Umiddelbart ser det fornuftigt (masknen er samlet)
> Nogen måder hvorpå man kan stress teste?

(med forbehold for at jeg har misforstået spørgsmålet)
Der er nogle stresstest-programmer på ultimatebootcd:

http://ultimatebootcd.com/

Umiddelbart ville jeg prøve alle CPU Tests, og nogle af Benchmark Tools (især 3D Benchmark VGA).
Det er bare at hente iso'et og brænde på en CD-R eller -RW og boote på den, så skal du ikke til at hente dem enkeltvis og installere.
- og så har du den også til en anden gang der skal testes noget.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 18-05-08 08:36

"Jens C. Hansen" skrev

> http://ultimatebootcd.com/