800GTX -> ca 2K - bare billigt eller for b~
Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 29-04-08 15:35

Hejsa

Jeg har set at der er nu er et ASUS 8800GTX til ~ 2000kr
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=253199

Er det ok men billigt eller er det bare noget billigt skrammel?

pft/Peter

Fra : Dorph

Dato : 30-04-08 09:22

> Jeg har set at der er nu er et ASUS 8800GTX til ~ 2000kr
> http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=253199
>
> Er det ok men billigt eller er det bare noget billigt skrammel?

Jeg ser ingen forskel på ovennævnte kort og så dem der
koster 4000.- og Asus laver vel heller ikke noget lort.
8800gtx kan vel heller ikke bliver ved at koste det samme som
da det kom frem, efterhånden som dets afløsere kommer.
Jeg gav omkr. 4000,- for det da det kom frem og har været
ganske tilfreds.. (også et Asus med samme specs som ovennævnte).