Grafikkort, GeForce til Quadro modifcering
Fra : Peter A. Jensen

Dato : 11-05-08 18:32

Er der nogen som har erfaring med soft mods af de nyeste Gforce grafikkort?

Jeg sidder lige og planlægger købt af et nyt Grafikkort til hejmme Pc'en og
læser i den forbindelse på http://www.techarp.com/showarticle.aspx?artno=539
I artiklen er der også nogle sammenlignings tabeller som skulle kunne bruges
til a finde de rigtige kombinationer, jeg synes bare ikke jeg kan få det til
at stemme

FX370 = 8400GT/8600
FX570 = 8500/8600
FX1700 = 8600GT/?
FX3700 = ~9800GTS
FX4600 = 8800GTS
FX5600 = 8800GTX/Ultra

Er der nogen som har prøvet fornylig og som ved hvad der går godt?
Og hvad kan åbnes? er det kun shading, og hvad med anti-alising.

Mvh Peter

http://www.techarp.com/article/Workstation_GPU_Comparison/nvidia_4_big.png
http://www.techarp.com/article/Desktop_GPU_Comparison/nvidia_4_big.png
http://www.techpowerup.com/gpuz/