winos2
Fra : steen bondo

Dato : 17-04-08 18:17

Hejsa,

1)
Har opdaget min winos2 folder er pist væk - c:\desktop\programs\win-ecs
groups\ og under-foldere mangler. Hvordan bygges de igen, helst
automatisk. ;)

2)
Hvis jeg prøver at åbne c:\os2\mdos\winos2\ i gui'en, så går wps'en på
røven (genstarter), prøvet både med scitech og vga. Hvad kan det
skyldes..?? Jeg har endnu ikke opdaget flere biblioteker med denne
bizarre opførsel.

Har geninstalleret winos2 fra cd'en - hjalp ikke.

hilsen / regards
--
steen bondo

http://kajakparadis.dk <X> http://menzi.dk <X> http://oz6bu.dk
http://filshuse-teltplads.dk <X> ftp://ftp.menzi.dk
---

Fra : Allan

Dato : 17-04-08 19:22

On Thu, 17 Apr 2008 17:17:25 UTC, steen bondo <spamfrit@paradis.dk> wrote:

> 1)
> Har opdaget min winos2 folder er pist væk - c:\desktop\programs\win-ecs
> groups\ og under-foldere mangler. Hvordan bygges de igen, helst
> automatisk. ;)

Nu bruger jeg aldrig WinOs2 til noget, så......
Nå; men sådan er det faktisk osse her. Så vidt jeg kan se på det hele,
så skal jeg tilbage til en eCS 1.0 installation, for at finde den folder.
Jeg ved ikke, hvorfor den mangler, om det er en fejl eller med vilje...

> [...]
> røven (genstarter), prøvet både med scitech og vga. Hvad kan det
> skyldes..?? Jeg har endnu ikke opdaget flere biblioteker med denne

Måske har det fået en fejlagtig EA, enten selve DIR'et
eller måske en af filerne.
Det virker fint nok her.

--
Allan.

It is better to close your mouth, and look like a fool,
than to open it, and remove all doubt.

Fra : steen bondo

Dato : 17-04-08 19:43

Allan wrote:

> [...]
> så skal jeg tilbage til en eCS 1.0 installation, for at finde den folder.
> Jeg ved ikke, hvorfor den mangler, om det er en fejl eller med vilje...

Add programs løste det problem.

> Måske har det fået en fejlagtig EA, enten selve DIR'et
> eller måske en af filerne.
> Det virker fint nok her.

Alle dirs med *.mid filer i har den opførsel

hilsen / regards

Fra : Allan

Dato : 17-04-08 20:00

On Thu, 17 Apr 2008 18:43:02 UTC, steen bondo <spamfrit@paradis.dk> wrote:

> Add programs løste det problem.

OK, fint nok

> Alle dirs med *.mid filer i har den opførsel

Så lyder det jo mere som en fejl i installationen af MMOS2.
Har du lydkort installeret ?

Hvilken eCS version snakker vi om ?

Fra : steen bondo

Dato : 18-04-08 08:32

Allan wrote:

> Så lyder det jo mere som en fejl i installationen af MMOS2.
> Har du lydkort installeret ?

SB Live 512

> Hvilken eCS version snakker vi om ?

121

Forsøgte at få Timidity til at virke - uden held dog. Folderne kan dog
nu åbnes uden at wps'en genstarter. Prøver jeg at spille en midi fil,
starter den en ab.exe op, skriver "opening" - men så ikke yderligere.
Reboot er eneste måde at få kvalt den på igen.

Havde timidity til at spille uden w4 i sin tid, men det har aldrig
lykkedes under ecs - ikke så vigtigt dog.

hilsen / regards

Fra : steen bondo

Dato : 18-04-08 10:02

steen bondo wrote:

> Havde timidity til at spille uden w4 i sin tid

"under" w4 naturligvis. ;)

hilsen / regards

Fra : Allan

Dato : 18-04-08 19:53

On Fri, 18 Apr 2008 07:31:31 UTC, steen bondo <spamfrit@paradis.dk> wrote:

> [...]
> starter den en ab.exe op, skriver "opening" - men så ikke yderligere.
> Reboot er eneste måde at få kvalt den på igen.

Hvis du bruger Uniaud driveren, så virker Midi ikke.
Jeg mener dog der er lavet en anden driver til SB Live, som skulle virke.