Makro
Fra : Lene Larsen

Dato : 16-04-08 12:26

Spørgsmål om makro.

Jeg laver et Doc dokument i Word 2003
Når dagen er omme skal jeg sende den og gør følgende:
Trykker på Mail ikonet i Word, herefter skal jeg vælge en person i
kontaktpersoner, og trykker send.

Er det muligt at lave en makro der ved en tasttur genvej kan udfører dette.?
Personen der skal sendes til er Altid den samme.

Lene

Fra : Harald Staff

Dato : 16-04-08 17:31

Hei Lene

Absolutt. Se Ron DeBruins kode på
http://www.rondebruin.nl/mail/folder2/mail1.htm

Den er for Excel, så du skal bruke Document istedetfor Workbook -og muligens
et par tilpasninger til.

Og så kommer Outlook til å spørre om tillatelse til å kjøre koden hver gang,
du må OK'e den.

HTH. Beste hilsen Harald