mest "bang for the buck" pci-E
Fra : jakob

Dato : 15-04-08 07:07

Hej

Det er jo et temmeligt uoverskueligt marked så jeg vil meget gerne høre
hvilket kort giver mest for pengene i sub 1500 kr segmentet.

Jeg har set rosende omtaler af 8800GT, andre muligheder ??

Hvis nogen her har købt et standard 8800GT som de synes er ret stille
vil jeg meget gerne høre om det.

Er der noget man skal være specielt opmærksom på. Jeg har et bundkort
der understøtter noget hdmi er det noget man skal være opmærksom på ?

Venlig hilsen

Jakob

Fra : J

Dato : 15-04-08 07:45

On Tue, 15 Apr 2008 08:07:11 +0200, none@none.invalid (jakob) wrote:

> [...]
>
>Er der noget man skal være specielt opmærksom på. Jeg har et bundkort
>der understøtter noget hdmi er det noget man skal være opmærksom på ?

Måske kan dette aktuelle link bruges:
http://www.tomshardware.com/2008/04/07/the_best_gaming_graphics_cards_for_the_money/

mvh

John

Fra : Steen F.

Dato : 15-04-08 23:12

jakob wrote:
> [...]
>
> Er der noget man skal være specielt opmærksom på. Jeg har et bundkort
> der understøtter noget hdmi er det noget man skal være opmærksom på ?

Der findes også Sapphire Radeon HD3870 512Mb GDDR4 til 1027 kr. som ligger
lige i hælene på 8800 GTS.
Det er jo ikke helt så hurtigt som 8800 GT men er også lidt billigere.

Fra : Jakob

Dato : 15-04-08 23:31

> Der findes også Sapphire Radeon HD3870 512Mb GDDR4 til 1027 kr. som ligger
> lige i hælene på 8800 GTS.
> Det er jo ikke helt så hurtigt som 8800 GT men er også lidt billigere..

JO men det er jo kun 150 kr billigere. Det er ikke nok at spare synes
jeg.

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 16-04-08 07:26

Steen F. wrote:

> lige i hælene på 8800 GTS.

Det nye GTS eller det gamle GTS?

> Det er jo ikke helt så hurtigt som 8800 GT men er også lidt billigere.

Igen, det nye GTS eller det gamle GTS?
GTS (G92) er altså hurtigere end GT.

Jesper Poulsen

Fra : Frandsen

Dato : 21-05-08 11:05

"Jesper Poulsen" <nospam@ingensteder.dk> skrev i meddelelsen

> Det nye GTS eller det gamle GTS?

> Igen, det nye GTS eller det gamle GTS?
> GTS (G92) er altså hurtigere end GT.

Vel ikke hurtigere end 8800GT (G92) ?

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 21-05-08 11:19

Frandsen wrote:

> Vel ikke hurtigere end 8800GT (G92) ?

GTS-modellen er en hurtigere udgave end GT-modellen.

Jesper Poulsen