at sluge sæd
Fra : veronica

Dato : 14-04-08 08:19

For mig føles det vidunderligt frækt og dejligt at have en stiv pik i
munden, og mærke den blive mere og mere spændt og stor lige før han
kommer. Følelsen af at modtage hans varme sæd i munden er
ubeskrivelig, og følelsen at lade sæden glide ned i halsen, og synke
hans sæd, er den ultimative kærlighedserklæring, som jeg gerne viser
ham...min elskede.
kh
Veronica

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 14-04-08 17:57

On Mon, 14 Apr 2008 07:19:03 -0700 (PDT), veronica
<veronica_lynggaard@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>ubeskrivelig, og følelsen at lade sæden glide ned i halsen, og synke
>hans sæd, er den ultimative kærlighedserklæring, som jeg gerne viser

Øhh et varmt indlæg i en kold tid jamen heldig mand !
det er slet og ret nyt for mig at jeg er begyndt at komme i munden på
min kvinde thi da jeg slet og ret aldrig før har troet der var nogen
der kunne li det da jeg ligesom satte mig i derres sted - men der er
jo den her forskeld - jeg er for meget S til at komme ved oral men jeg
spiller den af og tømmer safterne ind i svælget på hende og jo jo det
tager da kejler og det er bestemt fedt

MvH Bo M Mogensen
--
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185
Holly Marie Combs http://www.hollymariecombs.dk/

Fra : Frank Leegaard

Dato : 14-04-08 18:24

Bo M. Mogensen wrote:

> [...]
> jo den her forskeld - jeg er for meget S til at komme ved oral men jeg
> spiller den af og tømmer safterne ind i svælget på hende og jo jo det

Husk nu at skylle kvinden din af bagefter. Giv evt godt med silikone.

/F

Fra : Tony

Dato : 14-04-08 22:32

"Bae9" <tag.intet@for.givet> skrev i en meddelelse
> [...]
> ubeskrivelig, og følelsen at lade sæden glide ned i halsen, og synke
> hans sæd, er den ultimative kærlighedserklæring, som jeg gerne viser

Fik man næse i bukserne, og gerne ville høre mere ?

Tony

Fra : Bo Warming

Dato : 28-04-08 00:57

> [...]
> ubeskrivelig, og følelsen at lade sæden glide ned i halsen, og synke
> hans sæd, er den ultimative kærlighedserklæring, som jeg gerne viser

Selvom det bedste ved onani er udløsningen, så er det også en god smag at
slikke klatten i sig, synes jeg.
Smagen er svag og lidt fiskeagtig.
Nogle kvinder kan lugte hvis der har været uløsning i et rum.
Kan du?
Bussemænd smager LIDT bedre - er mere salte
Godt at vi nu har veronikas ord for at man ikke bliver syg af indtagelse -
Danmarks største folkesygdom er at tro at unormalt er usundt.

Fra : Ukendt

Dato : 30-04-08 15:17

On 2008-04-14 20:58:06 +0200, "Bae9" <tag.intet@for.givet> said:

> [...]
> ubeskrivelig, og følelsen at lade sæden glide ned i halsen, og synke
> hans sæd, er den ultimative kærlighedserklæring, som jeg gerne viser

Lige mine ord - og.....?

Fra : Bæ9

Dato : 30-04-08 16:14

"locobase" skrev i meddelelsen news:2008043016171416807-@news.nordit.dk...

> Lige mine ord - og.....?

der er kun eet ord, og hvorfor hedder du noget man bruger mod eksem?

Fra : Ukendt

Dato : 30-04-08 16:23

On 2008-04-30 17:14:18 +0200, "Bæ9" <tag.slt@for.givet> said:

> [...]
>>> kh

> der er kun eet ord, og hvorfor hedder du noget man bruger mod eksem?

Hvorfor hedder du noget der lugter fælt?

Fra : Bæ9

Dato : 30-04-08 16:25

"locobase" skrev i meddelelsen news:2008043017230016807-@news.nordit.dk...

> Hvorfor hedder du noget der lugter fælt?

benni?

Fra : TJ

Dato : 30-04-08 16:39

On Wed, 30 Apr 2008 17:23:00 +0200, locobase wrote:

>On 2008-04-30 17:14:18 +0200, "Bæ9" <tag.slt@for.givet> said:

>Hvorfor hedder du noget der lugter fælt?

Fordi at hans søster blev døbt Bæ10na...

--
I'm not dead yet, I just smell bad.

Fra : Bæ9

Dato : 30-04-08 19:18

"TJ" <pomanden@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Fordi at hans søster blev døbt Bæ10na...

næh - hun hedder 2ve

Fra : Poul Nielsen

Dato : 15-04-08 12:24

"veronica" <veronica_lynggaard@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Ja det her er et emne nogle mænd kan bruge evigheden til at fantasere i. De

gange jeg har kommet i munden på en pige der "sluger" sæd har været
guddommelige.

Fra : Huges Hugos 32cm

Dato : 16-04-08 21:42

[...]

Det er også vældigt dejligt at slikke fisse og mærke den varme friske
skedesaft løbe ned i munden og mærke hendes dejlige krop skælve når hun
kommer.

Fra : Tony

Dato : 16-04-08 23:25

"Huges Hugos 32cm" <Iilk@gj.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Det er også vældigt dejligt at slikke fisse og mærke den varme friske
> skedesaft løbe ned i munden og mærke hendes dejlige krop skælve når hun

Forståeligt nok, når du render rundt med en tunge på 32cm.

Tony