Battlefield : Console
Fra : K.N.

Dato : 03-04-08 16:07

Jeg har hevet mit gamle BF1942 frem igen, egentlig var hensigten bare for en
kort bemærkning, men da jeg først kom online igen og fandt en til tider ret
heftig Midway-24/7 server modded med ekstra fly og PT-både, var jeg bare
hooked igen.

Tilgengæld er message-linjerne på denne server begyndt at irriterer mig ret
meget. Der kommer ofte nogle ekstremt lange grå tekst-linjer tværs hen over
skærmen med ligegyldige infomationer om server og PB status som virker
stærkt generende når man er tæt på fjenden.

Jeg har prøvet denne commando i konsollen i forsøg på at reducerer linjerne,
men uden resultat :

Chat.GameInfoMessageSize 1/# [Enter]
- Har prøvet at ændre værdien fra 1 til 5 samt med/uden store bogstaver uden
at det gør nogen forskel ?

Kan det lade sig gøre, og i så fald på hvilken måde ?

Hilsen Kevin