Kvinder der til at få smæk stort set altid~
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 13-04-08 03:18

så kaldet M er - nu har jeg jo begået mig i de forums hvor de kommer ,
en ting der undre mig er hvorfor er de stort set alle sammen skal vi
sige overvægtigte jeg tror aldrig jeg har set en der var under 98 k +

Nu synes jeg jo ikke der er noget galt med at være en såkaldt stor
kvinde - men hvorfor er de alle sammen store ?

MvH Bo M Mogensen
--
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185
Holly Marie Combs http://www.hollymariecombs.dk/

Fra : enkvinde

Dato : 13-04-08 09:12

> [...]
>
> Nu synes jeg jo ikke der er noget galt med at være en såkaldt stor
> kvinde - men hvorfor er de alle sammen store ?

Det er for at mændende bedre kan ramme

Hilsen Eva

Fra : Nuser

Dato : 13-04-08 11:28

Øhhh...det var da godt nok en generalisering der ville noget !! Flere af
mine veninder i miljøet som er erklærede masochister er ganske
normalvægtige.

Hmmm...måske, det er lige så korrekt at sige at alle S mænd er under
gennemsnitshøjden. De flerste er under 180 cm og selvfølgelig rygere.

Hilsen nuser

Fra : enkvinde

Dato : 13-04-08 13:28

> Hmmm...måske, det er lige så korrekt at sige at alle S mænd er under
> gennemsnitshøjden. De flerste er under 180 cm og selvfølgelig rygere.

180... hvor er du flink nu
Forøvrigt er alle de gode S mænd også gift. Og de som ikke er, er impotente.

Hilsen Eva

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 13-04-08 18:54

On Sun, 13 Apr 2008 12:27:43 +0200, "Nuser" <tortieFJERNDETTE@ofir.dk>
wrote:

>Øhhh...det var da godt nok en generalisering der ville noget !! Flere af
>mine veninder i miljøet dsom er erklærede masochister er ganske
>normalvægtige.

Hmm Nahh ok nu er det også mest scor jeg har kikket på + dem jeg har
set komme i shopen osv..

I et svagt øjeblik troede jeg at præferancen udsprang af de ikke følte
de fortjente bedre

>Hmmm...måske, det er lige så korrekt at sige at alle S mænd er under
>gennemsnitshøjden. De flerste er under 180 cm og selvfølgelig rygere.i

jamen enten er det korekt eller så er det ikke ?

MvH Bo M Mogensen

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 13-04-08 18:50

On Sun, 13 Apr 2008 10:12:23 +0200, "enkvinde"
<HulkendeHulda@hotmail.com> wrote:

>Det er for at mændende bedre kan ramme

Nahh det tror jeg nu ikke - enten er man til det eller så er man ikke
til det

MvH Bo M Mogensen

Fra : Peter Knutsen

Dato : 13-04-08 14:27

Bo M. Mogensen wrote:
> [...]
>
> Nu synes jeg jo ikke der er noget galt med at være en såkaldt stor
> kvinde - men hvorfor er de alle sammen store ?

Er det specifikt m-kvinderne i diverse online fora, eller gælder det
kvinder i online-fora generelt? Eventuelt fora hvor der diskuteres sex,
erotik og kærlighed?

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 13-04-08 18:56

On Sun, 13 Apr 2008 15:26:55 +0200, Peter Knutsen
<peter@sagatafl.invalid> wrote:

>Er det specifikt m-kvinderne i diverse online fora, eller gælder det
>kvinder i online-fora generelt? Eventuelt fora hvor der diskuteres sex,
>erotik og kærlighed?

Det er selvf ikke alle jeg kender en del M piger og jeg kender en der
ikke er men resten er såkaldt store piger - fint med det , men hvorfor
?

MvH Bo M Mogensen

Fra : Ukendt

Dato : 14-04-08 02:21

"Bo M. Mogensen" skrev i en meddelelse:

> Nu synes jeg jo ikke der er noget galt med at være en såkaldt stor
> kvinde - men hvorfor er de alle sammen store ?

Spæk nedsætter følsomheden, fordi der er længere ind
til nerveenderne. Og det er de samme nerver, der giver
lyst eller smerte, afhængigt af påvirkningens størrelse.

V.h. -- Ib

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 14-04-08 15:21

On Mon, 14 Apr 2008 03:21:24 +0200, "Ib Baagøe"
<ib-baagoeSNABELprivat.dk> wrote:

>Spæk nedsætter følsomheden, fordi der er længere ind
>til nerveenderne. Og det er de samme nerver, der giver
>lyst eller smerte, afhængigt af påvirkningens størrelse.

lyder fornuftigt - jeg troede et svagt øjeblik det havde noget med
lavt selværd at gøre

MvH Bo M Mogensen

Fra : Moelle

Dato : 27-04-08 10:18

"Ib Baagøe" <ib-baagoeSNABELprivat.dk> wrote in message

> Spæk nedsætter følsomheden, fordi der er længere ind
> til nerveenderne. Og det er de samme nerver, der giver
> lyst eller smerte, afhængigt af påvirkningens størrelse.
>
> V.h. -- Ib

Vrøvl, fede mennesker fryser også lige så meget som magre,
nerve enderne ligge i huden.