MC-knallert?
Fra : Anders

Dato : 14-04-08 08:45

Hej,

Jeg er ude efter en knallert, der ligner en mc (benzintank mellem benene og
store hul). Er der nogen af jer, der har noget erfaring med, hvad der er
værd at købe?

Mvh.
Anders

Fra : Peter [5260]

Dato : 14-04-08 02:31

On 14 Apr., 09:45, "Anders" <and...@and.dk> wrote:
> [...]
> store hul). Er der nogen af jer, der har noget erfaring med, hvad der er

Et par eksempler:

Aprilia RS50 - http://www.aprilia.com/modelli/road/modello.asp?id=111
...har jeg prøvekørt for 3-4 år siden...kører formiddabelt!!

Rieju - http://www.sgnc.dk/00062/00084/
Kender den ikke, men den ser da godt ud...

CPI GTR - http://www.thansen.dk/product.asp?c=1743115453&n=1176834010&pn=-2120238964
Efter sigende meget dårlig kvalitet...til gengæld kan du købe 2-3
stykker for samme pris som een Aprilia

Valget afhænger jo også af dit kørselsbehov.
Skal den bruges i by eller på landet?
Til/fra arbejde hver dag, eller bare til at lege på?
Kan du selv skrue i den, eller er du afhængig af en mekaniker indenfor
3-5 km?

Mvh
Peter
www.pointfigure.dk

Fra : Anders

Dato : 15-04-08 16:15

Hej,

Tusind tak for links og tips!

> Valget afhænger jo også af dit kørselsbehov.
> Skal den bruges i by eller på landet?

På landet.

> Til/fra arbejde hver dag, eller bare til at lege på?

Begge dele.

> Kan du selv skrue i den, eller er du afhængig af en mekaniker indenfor
> 3-5 km?

Nej, jeg er ikke den store mekaniker-haj - desværre

Mvh.
Anders