Norton Internet Security 2008
Fra : Ukendt

Dato : 13-04-08 20:29

Hej,

Jeg købte produktet igår, skulle installere den idag. Den fejler under
install. på min Vista Business.
Så genstarter jeg, starter install. fra cd'en igen, men den kommer ret
hurtigt med "Installationen kunne ikke gennemføres. Kontakt teknisk support"
(fed fejlmeldning hva)

Er der een af jer som kender svaret på en sådan situation?? Virker lidt plat
at den ikke kan køre en install. forfra? Er det Vista eller Norton som er
galt på den her?
Jeg har h.klikket på exe-filen og valgt "Kør som Administrator", så jeg
formoder da at jeg har de fornødne rettigheder!!

Venligst

Arne Johansen

Fra : J.K.Arning

Dato : 20-04-08 11:12

On 2008-04-13 21:29:18 +0200, "Arne Johansen" <ras[at]vip.cybercity.dk> said:

> Er det Vista eller Norton som er galt på den her?

Det er begge dele, du har valgt den ultimativt værste kombination.

Gør dig selv en tjeneste og returner eller smid det Norton ud,
personligt ville jeg se det som en feature at programmet fejler
allerede ved installation, hellere det end at det fejler når det er
installeret og ikke til at fjerne igen.