Geforce 8800 GTX/GTS ?
Fra : SpookiePower

Dato : 13-04-08 16:30

Jeg har bestemt mig for at købe et 8800 grafikkort,
og har kig på disse to modeller.

For mig ser det ud til at der er rammen til forskel
og så ca 400 kr. Skal jeg gå efter GTX modellen eller
GTS ? Jeg vil gerne betale de ekstra 400 kr, men er
forskellen ikke den store, ville jeg heller bruge dem
til nnoget andet. Nogle som kan guide mig her ?

ASUS EN8800GTX/HTDP
NVIDIA GeForce 8800 GTX / 400 MHz / PCI Express x16
768 MB GDDR3 SDRAM / 1.8 GHz

Inno3D GeForce 8800GTS
NVIDIA GeForce 8800 GTS / 400 MHz / PCI Express x16
512 MB GDDR3 SDRAM / 1.94 GHz

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 13-04-08 17:01

SpookiePower wrote:

> til nnoget andet. Nogle som kan guide mig her ?

http://tinyurl.com/32sxsf

Jesper Poulsen

Fra : Morten Wartou

Dato : 13-04-08 20:58

"Jesper Poulsen" <nospam@ingensteder.dk> skrev i meddelelsen

> http://tinyurl.com/32sxsf

Det er det gamle GTS (G80-baseret) som er testet - det nye G92-baserede er
en del hurtigere end det gamle, og overgår på flere punkter 8800 GTX. Se
f.eks. hér: http://en.expreview.com/img/2008/04/01/g80vsg9x/g80all.png

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Ukendt

Dato : 13-04-08 21:04

Morten Wartou wrote:
> Det er det gamle GTS (G80-baseret) som er testet - det nye
> G92-baserede er en del hurtigere end det gamle, og overgår på flere
> [...]

Ja ham Jesper Skoulsen snakker som han har forstand

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 14-04-08 04:57

Morten Wartou wrote:

> Det er det gamle GTS (G80-baseret) som er testet - det nye G92-baserede er

Det tænkte jeg nok, jeg havde bare ikke noget bedre at ryste ud af
ærmet. Gad vide om Onkel Tom har sammenlignet de to mere direkte...

Jesper Poulsen