Hente resultater fra formularer i Frontpag~
Fra : blondie

Dato : 12-04-08 08:21

Hej - som ny bruger af Frontpage, er jeg løbet ind i nogle problemer.
Jeg har lavet en tilmelding til nyhedsbrev i en formular i Frontpage.
Efterfølgende har jeg importeret en database til en mappe i Frontpage.
Meen så kommer problemet, når jeg gerne vil tilknytte en forespørgsel
til formularen. Umiddelbart kan Frontpage kun genkende de oprettede
tabeller i databasen. Hvorfor kan Frontpage ikke bruge forespørgslerne
i databasen??? - håber i kan hjælpe..

hilsen
Blondie

Fra : enkvinde

Dato : 12-04-08 17:23

Lyder spændende - hvad er baggrunden for den handling?

Hilsen Eva
www.GiffenGaffenGuffen.dk
Meget godt i skuffen.
For børn og barnlige sjæle.

Fra : blondie

Dato : 12-04-08 12:26

On 12 Apr., 18:23, "enkvinde" <HulkendeHu...@hotmail.com> wrote:

> Lyder spændende - hvad er baggrunden for den handling?
>
> Hilsen Evawww.GiffenGaffenGuffen.dk
>      Meget godt i skuffen.
>  For børn og barnlige sjæle.

Det er måske uhensigtsmæssigt? - fik bare fortalt hvordan jeg kunne
placere databasen i en mappe på webstedet - og syntes at det lød meget
praktisk.

hilsen
Blondie