Skal bruge noget billigt
Fra : Ukendt

Dato : 11-04-08 20:24

Hvad vil I anbefale som et rigtig billigt grafikkort der bare skal være der?
Det gør jo ikke noget man får mest for pengene og kan spille et lille spil i
ny og næ.
Jeg har kigget på dette Sapphire Radeon X1650 Pro til 281 kr.:

Såvidt jeg kan se, så skal man op i 600 kr. for at få noget markant bedre,
nemlig et GeForce 7900GS. Men 600 kr. er for meget.

Er 281 kr. ikke okay for et rimeligt kort?

Mvh Morten

Fra : Nicolai

Dato : 11-04-08 22:17

"Morten" <-> skrev i en meddelelse

> Er 281 kr. ikke okay for et rimeligt kort?

Jo, det synes jeg ser fornuftigt ud, hvis budgettet er som det er.

> Mvh Morten

Nicolai

Fra : Tommy Ipsen

Dato : 11-04-08 22:39

Morten wrote:
> [...]
> nemlig et GeForce 7900GS. Men 600 kr. er for meget.
>
> Er 281 kr. ikke okay for et rimeligt kort?

Ellers kan du også få et Asus Radeon HD 3650 m. 256Mb DDR3-ram for 379kr
inkl. forsendelse:

/Tommy

Fra : Ukendt

Dato : 12-04-08 00:04

Tommy Ipsen wrote:
> Ellers kan du også få et Asus Radeon HD 3650 m. 256Mb DDR3-ram for
> 379kr inkl. forsendelse:
> http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=427349

Okay. Jeg har ingen anelse om hvor hurtigt eller langsomt det er i forhold
til et X1650Pro eller GF7900GS.

Mvh Morten

Fra : Ukendt

Dato : 12-04-08 06:00

Hej

> Okay. Jeg har ingen anelse om hvor hurtigt eller langsomt det er i forhold
> til et X1650Pro eller GF7900GS.

Du kan tjekke det her :

http://www23.tomshardware.com/graphics_2007.html?modelx=33&model1=854&model2=710&chart=318

Mvh Poul

Fra : Mogens Nielsen

Dato : 12-04-08 09:50

"Poul Johannsen" <poul.johannsen (a) sport dot dk> skrev i meddelelsen
> Hej

> Du kan tjekke det her :
>
> http://www23.tomshardware.com/graphics_2007.html?modelx=33&model1=854&model2=710&chart=318
>
> Mvh Poul

Og det har du selvfølgelig gjort inden du postede linket?

Mogens

Fra : Nicolai

Dato : 12-04-08 10:07

"Mogens Nielsen" <willeFJERNDETTEmoesgade@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Og det har du selvfølgelig gjort inden du postede linket?

Nej, for så havde han opdaget at grafikkortet ikke er med på listen. :)

> Mogens

Nicolai

Fra : co@ch [4130]

Dato : 13-04-08 07:14

> [...]
> nemlig et GeForce 7900GS. Men 600 kr. er for meget.
>
> Er 281 kr. ikke okay for et rimeligt kort?

Jeg har et 7900GS 256mb liggende...du kan få det for 350,- + porto
Der sidder Zalman køler på det

Svar her, da emailadressen er ugyldig.

Bri@n

Fra : Steen F.

Dato : 13-04-08 22:12

co@ch [4130] wrote:
> Jeg har et 7900GS 256mb liggende...du kan få det for 350,- + porto
> Der sidder Zalman køler på det

Jeg vil da gerne lige høre om det... hvad mærke er det? Og hvor gammel?
Zitech havde et GF7900GS til 419 kr. + porto for nylig.

Mvh Steen

Fra : co@ch [4130]

Dato : 14-04-08 06:49

"Steen F." <steen@steenmartin.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg vil da gerne lige høre om det... hvad mærke er det? Og hvor gammel?
> Zitech havde et GF7900GS til 419 kr. + porto for nylig.
>
> Mvh Steen

Inno3D 256mb DDR3, Dual DVI+HDTV, ca 1 år,
Zalman køleren er VF900

Bri@n

Fra : Steen F.

Dato : 15-04-08 23:25

co@ch [4130] wrote:
> Inno3D 256mb DDR3, Dual DVI+HDTV, ca 1 år,
> Zalman køleren er VF900

300 inkl. porto?

Fra : co@ch [4130]

Dato : 16-04-08 06:38

> 300 inkl. porto?

Og dvs. min fortj. ryger ned på 230,- ......det er for lidt.

Vi kan blive enige om 300,- + porto.
Portoen er altså 70,- for en pakke med postdanmark.

Bri@n

Fra : Steen F.

Dato : 16-04-08 19:37

co@ch [4130] wrote:
> Vi kan blive enige om 300,- + porto.

Har du den orig. emballage så den kan sendes forsvarligt? For så kan den
bare sendes som maxibrev.
Bor du i postnummer 4130? Hvor ligger det?

Mvh Steen

Fra : co@ch [4130]

Dato : 16-04-08 20:48

> Har du den orig. emballage så den kan sendes forsvarligt? For så kan den
> bare sendes som maxibrev.
> Bor du i postnummer 4130? Hvor ligger det?
>
> Mvh Steen

Ja den er i orig. æske...og jeg tror den er for stor til maxibrev. 35x21x8cm

4130 = Viby Sjælland...mellem Roskilde og Ringsted
Kan også afhentes i 4600 = Køge

Bri@n

Fra : Steen F.

Dato : 21-04-08 01:42

co@ch [4130] wrote:
> Ja den er i orig. æske...og jeg tror den er for stor til maxibrev.
> 35x21x8cm
> 4130 = Viby Sjælland...mellem Roskilde og Ringsted
> Kan også afhentes i 4600 = Køge

Kan du ikke lige maile mig.
E-mailen virker.

Mvh Steen