udvikling af batfil
Fra : Studio S

Dato : 10-04-08 17:52

Jeg har brug for at få skrevet en lille batfil til windows Xp, som skal lave
en lille rutine med noget omdøbning af filer. Jeg tror ikke det er meget
vanskeligt, men jeg kan ikke selv hitte ud af det. Er der nogen her der kan
henvise mig til en der kan den slags mod honorar?

Kh
Bjørn
Studio Smalbro
Grafisk design og workflow
Pile Alle 37
DK - 2000 Frederiksberg
Tlf: +45 36151437
studio@smalbro.dk
www.smalbro.dk
www.framemaker.dk
www.framemakerkursus.dk

Fra : alexbo

Dato : 10-04-08 17:33

"Studio S" <info@smalbro.dk> skrev

> Jeg har brug for at få skrevet en lille batfil til windows Xp, som skal
> lave en lille rutine med noget omdøbning af filer.

Jeg vil foreslå dig at spørge i dk.edb.system.ms-windows, de plejer at være
flinke til alt muligt.
Men fjern din forfærdelige reklame, den kunne afskrække nogen fra at hjælpe.

mvh
Alex Christensen

Fra : Studio S

Dato : 11-04-08 19:27

Hej Alex
Tak for henvisningen. Det var jo godt nok ikke min mening at spamme
nyhedsgruppen med min signatur - jeg ville blot give en mulighed for nemt
at kontakte mig.

Har iøvrigt fået en henvendelse fra en udvikler og det er jeg rigtig glad
for.

Kh
Bjørn

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 12-04-08 01:38

Studio> Hej Alex Tak for henvisningen. Det var jo godt nok ikke
Studio> min mening at spamme nyhedsgruppen med min signatur - jeg
Studio> ville blot give en mulighed for nemt at kontakte mig.

Studio> Har iøvrigt fået en henvendelse fra en udvikler og det er
Studio> jeg rigtig glad for.

Det er ikke en signatur du havde - det var spam. En signatur består af
2 streger + 1 mellemrum.

Best regards
Martin Jørgensen

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 14-04-08 09:25

Martin "Jørgensen" wrote:

> Det er ikke en signatur du havde - det var spam. En signatur består af
> 2 streger + 1 mellemrum.

Og op til fire liniers tekst derunder.

Ebbe

Fra : Lars

Dato : 09-06-08 18:20

In article <47ffa539$0$2088$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, info@smalbro.dk says...
> Hej Alex
> Tak for henvisningen. Det var jo godt nok ikke min mening at spamme
> nyhedsgruppen med min signatur - jeg ville blot give en mulighed for nemt
> at kontakte mig.

Hej Bjørn, din signatur er helt ok og er på ingen måde spam, så fortsæt endelig med denne.

Netiquette Guidelines
www.rfc.net/rfc1855.html

Tilbage fra 1995 hvor man havde langsomme linier, havde man 4 liniers signaturen som
tommelfingerregel.

Vedr. renaming brug Total Commander, der har en sublim multi-renamer:
www.ghisler.com
Idet hele taget det bedste filhåndterings-værktøj overhovedet.

--
Best regards

Lars