Ikke relateret
Fra : Gudmund Liebach Niel~

Dato : 10-04-08 22:04

Er der nogen der ved hvad "ikke relateret" betyder i FrontPage?
Jeg har nogle billeder i image mappen og et af dem er ikke
relateret? Det samme gælder det tilsvarende billede på serveren i
samme mappe på serveren. Hvad betyder "ikke relateret"

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : enkvinde

Dato : 10-04-08 23:44

> [...]
> relateret? Det samme gælder det tilsvarende billede på serveren i
> samme mappe på serveren. Hvad betyder "ikke relateret"

Tja - rigtig godt spørgsmål

Det er Frontpages måde at fortælle dig, at noget er galt, når den
sammenligner filerne på online webstedet med de filer, som ligger på dit
lokale websted på pc`en.

Nogen gange har den så ganske ret og andre gange kan den bare ikke finde ud
af det.

Men det er altid en god ide, at tjekke om den skulle have ret

Når den ikke kan finde ud af det, så kan det skyldtes flere årsager. Feks.
at man har hentet filer fra et andet websted ind, eller rettet sin side fra
en anden pc, eller at den ikke "kender" mere avancerede filformater og
endelig, at der er gået ged i dens måde at holde styr på filerne på, feks
fordi man har fået slettet en af vti_systemmapperne.

Hilsen Eva ..... hvis samtlige 1650 php sider på Giffen Gaffen Guffen ikke
er relateret til webstedet

--
www.GiffenGaffenGuffen.dk
Meget godt i skuffen.

Fra : Gudmund Liebach Niel~

Dato : 11-04-08 06:57

Tja, det er lidt underligt synes jeg. Når man publicerer sit site kan det vel
ikke være meningen at man skal åbne mappen image og overfører "manuelt" de
billeder som er "ikke relateret", eller hvad??

Fra : enkvinde

Dato : 11-04-08 08:34

> [...]
> ikke være meningen at man skal åbne mappen image og overfører "manuelt" de
> billeder som er "ikke relateret", eller hvad??

Nej, selvfølgelig er det ikke meningen på et helt almindeligt websted.
Meningen er at fortælle dig, at noget er galt. Og det bør du så rette. Når
fejlen er fundet, så får du ikke fejlen mere.

Hilsen Eva
--
www.GiffenGaffenGuffen.dk
Meget godt i skuffen.

Fra : Gudmund Liebach Niel~

Dato : 11-04-08 08:38

Hej Eva,

tak for dine svar; jeg er nybegynder i FrontPage 2003. Må jeg spørge dig: er
din hjemmeside lavet med FrontPage 2003?

Hilsen
Gudmund

Fra : enkvinde

Dato : 11-04-08 09:14

> Hej Eva,
>
> tak for dine svar; jeg er nybegynder i FrontPage 2003. Må jeg spørge dig:
> er
> din hjemmeside lavet med FrontPage 2003?

FrontPages 2003 er min editor, ja. Men du vil ikke finde FrontPages koder på
siderne Dem skifter jeg konsekvent ud.

Hilsen Eva
--
www.GiffenGaffenGuffen.dk
Meget godt i skuffen.

Fra : enkvinde

Dato : 10-04-08 23:48

> [...]
> relateret? Det samme gælder det tilsvarende billede på serveren i
> samme mappe på serveren. Hvad betyder "ikke relateret"

Hov.. det kan forøvrigt også betyde, at linket til dit "problem" billede,
ikke er korrekt og derfor meddeler Frontpage, at dit billede ikke relateret
til webstedet. Tjek om dit billede vises på siden online.

Hilsen Eva
--
www.GiffenGaffenGuffen.dk
Meget godt i skuffen.