Så har Aidssprederne fået forårsfornemmels~
Fra : Poul Nielsen

Dato : 09-04-08 22:14

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article994035.ece

Kondomer og afføring over alt

- Der er kondomer og afføring over alt. Det er bare at tage en dyb indånding
og så tage vandslangen og gå i gang med at spule det hele, siger han i dag
til TV2 Øst.
Kondomer og glidecreme ligger smidt i buske og blandt træerne på
rastepladsen, og inde på selve toilettet har elskovssyge mænd boret et hul i
skillevæggen ind til toilettet. Hullet, der bruges til at dyrke anonym sex,
er mindst 10 gange blevet dækket til med en jernplade af kommunens folk, men
pladen bliver straks pillet ned igen og så er der igen fri passage på
rastepladsens toilet.

Fra : Michael Weber

Dato : 09-04-08 22:24

Poul Nielsen wrote:
> [...]
> jernplade af kommunens folk, men pladen bliver straks pillet ned igen
> og så er der igen fri passage på rastepladsens toilet.

Det er virkelig bizart.
Et hul i skillevæggen...eeewww....som B.S. Ingemann formulerede det :
"Nu titte til hinanden de favre blomster små".

--
Six Degrees Of Separation

Fra : Jesper

Dato : 10-04-08 14:59

Michael Weber <michael@BLABLAmichaelweber.dk> wrote:

> Det er virkelig bizart.
> Et hul i skillevæggen...eeewww....som B.S. Ingemann formulerede det :
> "Nu titte til hinanden de favre blomster små".

Glory, glory halleluja, glory, glory gloryhole!

--
Jesper
On the 7th day, God rested.... Chuck Norris took over.

Fra : Ukendt

Dato : 09-04-08 22:20

"Poul Nielsen" <dublir@gh.dk> wrote in message

> [...]
> sex, er mindst 10 gange blevet dækket til med en jernplade af kommunens
> folk, men pladen bliver straks pillet ned igen og så er der igen fri

Jeg forestiller mig det kunne være sjovt at vente på den ene side af hullet
og sprøjte kalorius med en kuldespray (bruges til termisk fejlsøgning på
elektronik og er ca -40 grader celsius når det forlader spraydåsen).

/Kim

Fra : Michael Weber

Dato : 09-04-08 22:28

Kim Frederiksen wrote:
> [...]
> hullet og sprøjte kalorius med en kuldespray (bruges til termisk
> fejlsøgning på elektronik og er ca -40 grader celsius når det

Eller få en af kommunens folk til at sidde et par dage på toilettet med en
hækkesaks....snip...snap snude.

--
Six Degrees Of Separation

Fra : Ukendt

Dato : 09-04-08 22:31

"Michael Weber" <michael@BLABLAmichaelweber.dk> wrote in message

> Eller få en af kommunens folk til at sidde et par dage på toilettet med en
> hækkesaks....snip...snap snude.

Det er da så drastisk igen. Og blodigt og endegyldigt. Det andet er
uskyldigt, men vil med 110 procent garanti forårsage en opsigtsvækkende
reaktion. Jeg har engang overværet effekten af kuldespray på intetanende
kønsorganer og den er ret spektakulær, skal jeg hilse og sige
mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 10-04-08 00:37

Kim Frederiksen formulerede spørgsmålet:

> Jeg forestiller mig det kunne være sjovt at vente på den ene side af hullet
> og sprøjte kalorius med en kuldespray (bruges til termisk fejlsøgning på
> elektronik og er ca -40 grader celsius når det forlader spraydåsen).

Hvad med en plaststrip som er fastgjort til væggen, så står de der når
politiet afhenter dem.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 10-04-08 08:46

On Thu, 10 Apr 2008 01:37:07 +0200, Ludvig Nielsen. <lunielsen @
yahoo.com> wrote:

>Hvad med en plaststrip som er fastgjort til væggen, så står de der når
>politiet afhenter dem.

jeg tror det er en af de få gange hvor forbryder glæder sig til
Politiet kommer :)

MvH Bo M Mogensen
--
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185
Holly Marie Combs http://www.hollymariecombs.dk/

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 10-04-08 09:10

Bo M. Mogensen formulerede torsdag:

> jeg tror det er en af de få gange hvor forbryder glæder sig til
> Politiet kommer :)

Jeps

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Per Vadmand

Dato : 10-04-08 09:14

Bo M. Mogensen wrote:

> jeg tror det er en af de få gange hvor forbryder glæder sig til
> Politiet kommer :)

Jeres fantasi gør jer ære .... NOT!

Per V

--
"Bag enhver stor mand står en undrende svigermor."

Hubert Humphrey

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 10-04-08 10:41

Per Vadmand wrote:

> Jeres fantasi gør jer ære .... NOT!

Per er som sædvanlig sur. :)

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 10-04-08 11:38

Henrik Svendsen skrev den 10-04-2008:

> Per er som sædvanlig sur. :)

Hvad mon det kan skyldes

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : N_B_DK

Dato : 10-04-08 11:42

Ludvig Nielsen. wrote:

> Hvad mon det kan skyldes

Frygten for at blive opdaget vil jeg tro.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 10-04-08 11:51

N_B_DK formulerede spørgsmålet:

> Frygten for at blive opdaget vil jeg tro.

Huu

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Bae9

Dato : 10-04-08 13:24

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Frygten for at blive opdaget vil jeg tro.

tror du virkelig det er per der har været på motorvejen med en boremaskine?

Fra : N_B_DK

Dato : 10-04-08 14:21

Bae9 wrote:

> tror du virkelig det er per der har været på motorvejen med en
> boremaskine?

Det ville ikke undre mig.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 11-04-08 07:08

Bae9 wrote:
> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> tror du virkelig det er per der har været på motorvejen med en
> boremaskine?

Tror chancen er større for een der netop har lagt sit nick an på svineriet
er synderen.

/F

Fra : Bae9

Dato : 10-04-08 13:23

"Ludvig Nielsen." <lunielsen @ yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Hvad mon det kan skyldes

han ka bli afrydder i McD - "han får for lidt"

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 10-04-08 13:54

On Thu, 10 Apr 2008 14:22:50 +0200, "Bae9" <tag.intet@for.givet>
wrote:

>han ka bli afrydder i McD - "han får for lidt"

østkyst hostlers ( den er fed )

MvH Bo M Mogensen

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 10-04-08 22:28

Bae9 formulerede torsdag:
> "Ludvig Nielsen." <lunielsen @ yahoo.com> skrev i meddelelsen

> han ka bli afrydder i McD - "han får for lidt"

Kan jo også være at hullet han bruger river for hårdt i tissetrolden.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 11-04-08 07:07

Ludvig Nielsen. wrote:

> Hvad mon det kan skyldes

"Det man siger - det er man selv " Æv Bæv.

Bliv voksen Lådvi!!

/F

Fra : N_B_DK

Dato : 10-04-08 10:46

Per Vadmand wrote:

> Jeres fantasi gør jer ære .... NOT!

Du lader til at have insider viden på området ?

Fra : Per Vadmand

Dato : 10-04-08 10:51

N_B_DK wrote:

> Du lader til at have insider viden på området ?

Jeg undrer mig bare over denne lystne fantasifuldhed, når det gælder om at
påføre seksuelle afvigere smerte.

Per V

Fra : N_B_DK

Dato : 10-04-08 11:00

Hvis du nu bare holder pi**** i bukserne, så sker dig ikke dig noget.

Fra : Bae9

Dato : 10-04-08 13:25

> Hvis du nu bare holder pi**** i bukserne, så sker dig ikke dig noget.
>
> --
> MVH. N_B_DK
> KVM consol købes (1024X768 eller højere)

og husk lige at ha et par sikkerhedsbriller på når du kigger, så du ikke får
en stiv pik i øjet!!

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 10-04-08 11:41

Per Vadmand kom med følgende:

> Jeg undrer mig bare over denne lystne fantasifuldhed, når det gælder om at
> påføre seksuelle afvigere smerte.

Jamen, stopper de ikke tissetrolden ind i div. huller i vægge osv.
risikere de jo ikke den kommer til skade.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 10-04-08 13:14

On Thu, 10 Apr 2008 11:50:53 +0200, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

>Jeg undrer mig bare over denne lystne fantasifuldhed, når det gælder om at
>påføre seksuelle afvigere smerte.

tag det roligt per - der skal også være plads til lidt sjov

MvH Bo M Mogensen

Fra : Bae9

Dato : 10-04-08 13:27

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i meddelelsen

> tag det roligt per - der skal også være plads til lidt sjov

det jo det - og nogen synes åbenbart det er sjovt at hælde kalorius ind i et
boret hul i en spån-plade.....

Fra : Per Vadmand

Dato : 10-04-08 23:27

Bo M. Mogensen wrote:

> tag det roligt per - der skal også være plads til lidt sjov

Det, der undrer mig, er, at nogen synes, det er sjovt.

Per V

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 10-04-08 23:31

Per Vadmand formulerede spørgsmålet:

> Det, der undrer mig, er, at nogen synes, det er sjovt.

Gu er det da sjovt, hvis en eller anden pervers gut stikker
tissetrolden ind igennem en skillevæg, og jeg er på den anden side, så
sparker jeg sgu til stumpen, så må han jo samle den op hvis den falder
af.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 10-04-08 23:48

Per Vadmand wrote:

> Det, der undrer mig, er, at nogen synes, det er sjovt.

Det du mangler at forstå, er at nogen mennesker reelt er syge i roen.

Sjovt nok er de samme syge mennesker vældigt opmuntret af tanken, så mon
ikke reelt det bare er lidt jalousi over at det ikke er dem der får lidt
uforpligtende sex?

/F

Fra : N_B_DK

Dato : 11-04-08 00:45

Frank Leegaard wrote:

> Det du mangler at forstå, er at nogen mennesker reelt er syge i roen.

Folk opfatter sjøældent sig selv som syge i roen, mon ikke det er Vadmands
problem ?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 11-04-08 06:41

N_B_DK wrote:

> Folk opfatter sjøældent sig selv som syge i roen, mon ikke det er
> Vadmands problem ?

Men Vadmand prøver så dog venligt men bestemt at gøre dem opmærksom på at
det er de.

/F

Fra : Bae9

Dato : 11-04-08 08:32

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i meddelelsen

> Men Vadmand prøver så dog venligt men bestemt at gøre dem opmærksom på at
> det er de.
>
> /F

årh Hvad, mand. Per er ikke syg, han er bare en gammel vindtør tørvetriller.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 11-04-08 08:46

Bae9 wrote:
> "Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i meddelelsen

> årh Hvad, mand. Per er ikke syg, han er bare en gammel vindtør
> tørvetriller.

Nix .. Kun dronningen omtaler sig selv som de og så er det som regel skrevet
med stort.

Så vi er enige om at det ikke gælder Per, men de andre syge stakler.

/F

Fra : Bae9

Dato : 11-04-08 08:31

> Folk opfatter sjøældent sig selv som syge i roen, mon ikke det er Vadmands
> problem ?

nårh - hypokondere gør da.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 11-04-08 00:44

On Fri, 11 Apr 2008 00:27:22 +0200, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

>Det, der undrer mig, er, at nogen synes, det er sjovt.

Ahhh det er da meget normal måde at bygge en joke på ved at gøre den
lidt grov

MvH Bo M Mogensen

Fra : Bae9

Dato : 11-04-08 08:29

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Det, der undrer mig, er, at nogen synes, det er sjovt.

hehe - og netop dét, gør det endnu sjovere..........

Fra : Bae9

Dato : 10-04-08 13:25

> Jeg undrer mig bare over denne lystne fantasifuldhed, når det gælder om at
> påføre seksuelle afvigere smerte.
>
> Per V

nogen seksuelle afvigere elsker smerte!!

Fra : Vedic Moderator

Dato : 10-04-08 21:42

> Jeg undrer mig bare over denne lystne fantasifuldhed, når det gælder om at
> påføre seksuelle afvigere smerte.
>
> Per V
>

> --
Åeeh jae tanken om at piske de her røvhuller tænder mig intenst, jae det er
lige før jeg ku tænke mig at nå nej lige meget.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 11-04-08 07:10

Per Vadmand wrote:

> Jeg undrer mig bare over denne lystne fantasifuldhed, når det gælder
> om at påføre seksuelle afvigere smerte.

Simpel jalousi over at andre sagtens og let kan finde partnere er nærmere
forklaring.

Så stærk en jalousi at der skal vold til.

/F

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 10-04-08 11:38

Den 10-04-2008, skrev N_B_DK:

> Du lader til at have insider viden på området ?

LOL

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 11-04-08 07:03

Ludvig Nielsen. wrote:

> LOL

Rolig Per. Ludvig er ikke kommet over: "Det man siger - det er man selv"
stadiet fra barndommen.

/F

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 10-04-08 13:12

On Thu, 10 Apr 2008 10:14:10 +0200, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

>Jeres fantasi gør jer ære .... NOT!

hvis man skal læse dig bogstaveligt så vil du ikke have noget problem
med at være tappet fast ved dit lem ?!

MvH Bo M Mogensen

Fra : Bae9

Dato : 10-04-08 13:22

> Jeres fantasi gør jer ære .... NOT!
>
> Per V

du må sikkert gerne bruge nogen af ideerne derhjemme hvis du ka få lillemor
med på den.....

sårn lidt bondage i det vadmanske hjem......

Fra : N_B_DK

Dato : 10-04-08 01:24

Kim Frederiksen wrote:

> [...]
> hullet og sprøjte kalorius med en kuldespray (bruges til termisk
> fejlsøgning på elektronik og er ca -40 grader celsius når det

LOL, ja eller en kraftig strips

Fra : Jesper

Dato : 10-04-08 14:59

"Kim Frederiksen" <kim snabel-a the bindestreg coffeeshop punktum dk>
wrote:

> [...]
> og sprøjte kalorius med en kuldespray (bruges til termisk fejlsøgning på
> elektronik og er ca -40 grader celsius når det forlader spraydåsen).

Hvorfor ikke sprøjte kalorius med flydende kvælstof (-196°C)? Så
garenterer jeg for at den bliver stiv

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 09-04-08 23:38

On Wed, 9 Apr 2008 23:13:46 +0200, "Poul Nielsen" <dublir@gh.dk>
wrote:

>Kondomer og afføring over alt
>
>- Der er kondomer og afføring over al

Hvis der er kondommer over alt så må overskriften siges at være
misvejledene ... jeg ved ikke hvorfor bøsserne ikke bare kan hoppe ud
i mellem nogen buske - men jeg formoder der en - offentligt lokums sex
kultur i mellem bøsserne.

MvH Bo M Mogensen

Fra : Ukendt

Dato : 10-04-08 00:40

"Bo M. Mogensen" skrev i en meddelelse:

> [...]
> misvejledene ... jeg ved ikke hvorfor bøsserne ikke bare kan hoppe ud
> i mellem nogen buske - men jeg formoder der en - offentligt lokums sex

Det var jo tophistorien på TV2-Øst her til aften. Og billederne
fra rastepaldsen i nærheden af Vordingborg forklarede sådan
set det hele: Pointen i denne form for sex er, at parterne ikke
kan se og derfor ikke genkende hinanden.

TV-holdet lavede en demo (som muligvis er fup): Fotografen
stillede sig op og pissede i renden, hvorpå der kom tre fingre
ud af hullet i væggen (foret med elektrikertape!) og vinkede
opfordrende. Meningen var så, at han skulle stikke pikken
gennem hullet, hvorpå han ville få en anonym sutter. Om han
fulgte opfordrigen, så vi desværre ikke - det var klippet fra!
Derimod så vi en fyr på 35-40 år komme ud af lokumshytten
lidt efter. Han var iført pænt rent blåt arbejdstøj og havde
fået ansigtet sløret på TV - for at indikere, at han var gernings-
manden! Sikkert TV-fake, det kunne sgu have været hvem
som helst.
Derimod var der ingen tvivl om, at hullet i formica-væggen var
boret med sådan en hulskærer, som elektrikerne benytter, når
de sætter kontakter op i væggen.
Med hensyn til AIDS, fortalte rengøringsmanden, at der flød
med brugte præservativer, også i håndvasken. Så det må man
jo håbe, at alle "brugerne" benytter.

Nu er så spørgsmålet: Hvor skal en hetero gå hen for at få noget
tilsvarende? Måske skulle man spørge "ligestillingsministeren"

Velbekomme -- Ib

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 10-04-08 08:50

On Thu, 10 Apr 2008 01:39:46 +0200, "Ib Baagøe"
<ib-baagoeSNABELprivat.dk> wrote:

> [...]
>fået ansigtet sløret på TV - for at indikere, at han var gernings-
>manden! Sikkert TdeV-fake, det kunne sgu have været hvem

Hmm jeg tror at en del bøsser er som folk er flest når man ser på dem
De har bare det der behov

>Nu er så spørgsmålet: Hvor skal en hetero gå hen for at få noget
>tilsvarende? Måske skulle man spørge "ligestillingsministeren" a

Tjaee .... jeg tror sgu desvære ikke der er så mange af det smukke køn
der er med på den slags :)?

MvH Bo M Mogensen

Fra : Per Vadmand

Dato : 10-04-08 09:13

Ib Baagøe wrote:

> Nu er så spørgsmålet: Hvor skal en hetero gå hen for at få noget
> tilsvarende? Måske skulle man spørge "ligestillingsministeren"

Gad vide, om en hetero kunne mærke forskel på sutningen, hvis man ikke kan
se hovedet på den, der sutter? Mænd og kvinder er jo ret ens udstyret, hvad
det orale angår.

Per V

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 10-04-08 13:11

On Thu, 10 Apr 2008 10:13:13 +0200, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

>Gad vide, om en hetero kunne mærke forskel på sutningen, hvis man ikke kan
>se hovedet på den, der sutter? Mænd og kvinder er jo ret ens udstyret, hvad
>det orale angår.

Ha ha der ved jeg sgu ikke men der er fame ikke nogen mand der skal ha
mit lem i munden - kald mig bare reaktionær , men der går grænser sgu
:)

MvH Bo M Mogensen

Fra : Bae9

Dato : 10-04-08 13:29

> Ha ha der ved jeg sgu ikke men der er fame ikke nogen mand der skal ha
> mit lem i munden - kald mig bare reaktionær , men der går grænser sgu
> :)

sådan har jeg det osse, men det modsatte er værre!!!!

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 10-04-08 13:43

Bae9 wrote:

> sådan har jeg det osse, men det modsatte er værre!!!!

Øh!? Hvad er det modsatte?

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 10-04-08 13:58

On Thu, 10 Apr 2008 14:42:39 +0200, "Henrik Svendsen"
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

>Øh!? Hvad er det modsatte?

sikkert ham der tager en fremmed mands pik i munden

MvH Bo M Mogensen

Fra : Hans Joergensen

Dato : 10-04-08 14:25

Bo M Mogensen wrote:
> sikkert ham der tager en fremmed mands pik i munden

Ordet "fremmed" var nu slet ikke fremme..

// Hans

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 10-04-08 16:58

On 10 Apr 2008 13:25:13 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Ordet "fremmed" var nu slet ikke fremme..

Nahh men derfor er konklusionen well ikke udelukket ?

MvH Bo M Mogensen

Fra : Bae9

Dato : 10-04-08 18:48

> Nahh men derfor er konklusionen well ikke udelukket ?

begrebet at få noget fremmed har fået en ekstra dimension....

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 10-04-08 19:23

On Thu, 10 Apr 2008 19:48:17 +0200, "Bae9" <tag.intet@for.givet>
wrote:

>begrebet at få noget fremmed har fået en ekstra dimension....

man kan well sige det er meget bogstaveligt i det her samenhæng

MvH Bo M Mogensen

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 10-04-08 22:30

Hans Joergensen har bragt dette til verden:

> Ordet "fremmed" var nu slet ikke fremme..

Ok, du gør det altså gerne, bare det er en du kender?

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Bae9

Dato : 10-04-08 18:48

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i meddelelsen

> Øh!? Hvad er det modsatte?

at ha en anden mands lem i munden - føjda! - men ok, smag og behag

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 10-04-08 19:22

On Thu, 10 Apr 2008 19:47:33 +0200, "Bae9" <tag.intet@for.givet>
wrote:

>at ha en anden mands lem i munden - føjda! - men ok, smag og behag

jeg sider - nu når vi er ved det -og at prøve og forestille mig det
og jeg må indrømmen for det første så slår min fantasi ikke til men på
anden side så ville jeg heller ikke vide hvad det skulle gøre godt for
?

MvH Bo M Mogensen

Fra : Bae9

Dato : 10-04-08 19:39

> [...]
> og jeg må indrømmen for det første så slår min fantasi ikke til men på
> anden side så ville jeg heller ikke vide hvad det skulle gøre godt for

så skal du heller ikke gøre det for så blir han bare skuffet!

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 10-04-08 21:17

On Thu, 10 Apr 2008 20:38:56 +0200, "Bae9" <tag.intet@for.givet>
wrote:

>så skal du heller ikke gøre det for så blir han bare skuffet!

ligger du pik til ?

MvH Bo M Mogensen

Fra : Bae9

Dato : 10-04-08 22:41

> ligger du pik til ?

bager du på mig??

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 11-04-08 00:43

On Thu, 10 Apr 2008 23:41:02 +0200, "Bae9" <tag.intet@for.givet>
wrote:

>bager du på mig??

ja for fan SFX

MvH Bo M Mogensen

Fra : Bae9

Dato : 11-04-08 08:33

> ja for fan SFX

fy faen da - der er ikke nogen i mit filter, men du aspirerer godt nok hvis
du ikke lige holder op!

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 11-04-08 12:01

On Fri, 11 Apr 2008 09:33:15 +0200, "Bae9" <tag.intet@for.givet>
wrote:

>fy faen da - der er ikke nogen i mit filter, men du aspirerer godt nok hvis
>du ikke lige holder op!

du begyndete sgu da :)

MvH Bo M Mogensen

Fra : Bae9

Dato : 12-04-08 10:02

> du begyndete sgu da :)

du må sku ha rasmusfæriske forstyrrelser dér hvor du er.

jeg har aldrig nogensinde bagt på en mand - end ikke ved en fejl

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 13-04-08 01:43

On Sat, 12 Apr 2008 11:02:13 +0200, "Bae9" <tag.intet@for.givet>
wrote:

>du må sku ha rasmusfæriske forstyrrelser dér hvor du er.
>
>jeg har aldrig nogensinde bagt på en mand - end ikke ved en fejl

ta dig sammen Benny jeg tage rpis på dig

MvH Bo M Mogensen

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 10-04-08 13:58

On Thu, 10 Apr 2008 14:29:11 +0200, "Bae9" <tag.intet@for.givet>
wrote:

>sådan har jeg det osse, men det modsatte er værre!!!!

du tænker simpelthænd på at være ham der slubre en andens mans lem?
ja det må være grumt ...men fakta er at det er nu en gang det der gør
det for nogen og efter som de ikke gør nogen skade ( ud over de
griser) så fred være med det

MvH Bo M Mogensen

Fra : Bae9

Dato : 10-04-08 18:50

> du tænker simpelthænd på at være ham der slubre en andens mans lem?

det tænker jeg IKKE på hvis jeg kan bli fri - det ville forstyrre mine
tanker gevaldigt

> ja det må være grumt ...men fakta er at det er nu en gang det der gør
> det for nogen og efter som de ikke gør nogen skade ( ud over de
> griser) så fred være med det

jaja - hvad andre gør, rager mig en bønne, så længe alle involverede er med
på legen

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 10-04-08 19:31

On Thu, 10 Apr 2008 19:49:58 +0200, "Bae9" <tag.intet@for.givet>
wrote:

>det tænker jeg IKKE på hvis jeg kan bli fri - det ville forstyrre mine
>tanker gevaldigt

ha ha jaee det er sgu en grum en at fordøje - men når det så er sagt
så er der jo nogen som ikke kan leve foruden og efter som de ingen
skade gør så fred være med dem ....

jeg havde dog selv en fæl oplevelse da jeg var 13 år hvor jeg sad på
storebælts færgens lokum - så var der fanme sådan en klam homo der
stod og stirrede ned på mig fra nabo tolilettet der spurget om han
måtte komme ind - jeg kan bare huske jeg brølede : HELVED NEJ SKRID
SVIN FY FOR SATAN UD ... ahh jeg var faktisk ret shokeret ....

MvH Bo M Mogensen

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 10-04-08 21:49

Bo M. Mogensen formulerede spørgsmålet:

> Ha ha der ved jeg sgu ikke men der er fame ikke nogen mand der skal ha
> mit lem i munden - kald mig bare reaktionær , men der går grænser sgu
> :)

Enig, men Per Vadman er ligeglad, bare de tager tænderne ud først.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 10-04-08 21:59

On Thu, 10 Apr 2008 22:49:29 +0200, Ludvig Nielsen. <lunielsen @
yahoo.com> wrote:

>Enig, men Per Vadman er ligeglad, bare de tager tænderne ud først.

Nahh det er ikke sådan at være ung af en fri sindet generation :)

MvH Bo M Mogensen

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 10-04-08 22:32

Bo M. Mogensen kom med denne ide:

> Nahh det er ikke sådan at være ung af en fri sindet generation :)

LOL.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Joakim

Dato : 10-04-08 15:00

> Gad vide, om en hetero kunne mærke forskel på sutningen, hvis man
> ikke kan se hovedet på den, der sutter? Mænd og kvinder er jo ret
> ens udstyret, hvad det orale angår.
>
> Per V

Og hvad har det med politik at gøre Vandmand?

Fut dk.snak.seksualitet som jeg ikke abonnerer på.

Fra : Per Vadmand

Dato : 10-04-08 23:30

Joakim wrote:
> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Og hvad har det med politik at gøre Vandmand?
>
> Fut dk.snak.seksualitet som jeg ikke abonnerer på.

Det gør jeg - men ikke på politik, så det kan gå lige op.

Per V

Fra : Ukendt

Dato : 11-04-08 04:06

"Per Vadmand" skrev i en meddelelse:

> Gad vide, om en hetero kunne mærke forskel på sutningen, hvis man ikke kan
> se hovedet på den, der sutter? Mænd og kvinder er jo ret ens udstyret,
> hvad det orale angår.

Der findes en engelsk TV-dokumentar, som blev vist sidst i
DR2's temaaften om pikke forrige lørdag. Her udtaler et antal
herrer i 30'erne sig om deres erfaringer med banditten.

En af herrerne er bøsse og fortæller, at mænd er de eneste,
der forstår sig på at give en luksus-sutter. Kvinder aner ikke,
hvordan den skal behandles, fordi de ikke selv har sådan en.
En anden der er hetero beretter om sin første sutter, hvor
pigen satte fortænderne i sjoveren, hvilket fik ham til at skrige.
Hun troede, at han skreg af fryd, og bed så endnu hårdere til!

Er der nogen af jer, der har prøvet både m og k, og kan give
en sammenlignende beskrivelse?

Hej -- Ib

Fra : Vidal

Dato : 10-04-08 09:13

Ib Baagøe skrev:
> Nu er så spørgsmålet: Hvor skal en hetero gå hen for at få noget
> tilsvarende? Måske skulle man spørge "ligestillingsministeren"

Du kan jo alligevel ikke se, hvem der står bag
hullet, måske er det en kvinde, Ib. Bare gå til
den, hvis du har brug for noget anonymt.

> Velbekomme -- Ib

Yrk!

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Patruljen

Dato : 09-04-08 17:09

On 10 Apr., 00:37, Bo M. Mogensen <usn...@gmail.com> wrote:

> [...]
> misvejledene  ... jeg ved ikke hvorfor bøsserne ikke bare kan hoppe ud
> i mellem nogen buske - men jeg formoder der en - offentligt lokums sex

:)

Det kunne godt tyde på noget lignende - jo.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 10-04-08 08:45

On Wed, 9 Apr 2008 16:08:56 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>:)
>
>Det kunne godt tyde på noget lignende - jo.

ha ha ja men det er sgu da en fiks ide :) ?

MvH Bo M Mogensen

Fra : Per Rønne

Dato : 10-04-08 03:33

> [...]

> pladen bliver straks pillet ned igen og så er der igen fri passage på

De pågældende mænd, der svjv for det meste er biseksuelle og
heteroseksuelt gift med børn, burde forlægge deres aktiviteter til
hotelværelser.

Og holder de sig til én gerne registreret partner, så burde de kunne
holde det inden for soveværelsets fire vægge.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 10-04-08 08:53

On Thu, 10 Apr 2008 04:32:59 +0200, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>De pågældende mænd, der svjv for det meste er biseksuelle og
>heteroseksuelt gift med børn, burde forlægge deres aktiviteter til
>hotelværelser.

jamen jeg tror der ofte er langt fra hvad man burde til hvad man gør -
hvad ved jeg - men jeg tror hele anonymiteten i denne løsning gør det
mere forenligt med familllie livet

>Og holder de sig til én gerne registreret partner, så burde de kunne
>holde det inden for soveværelsets fire vægge.
>-- de

jeg tror det skal se i lyset af den bi seksuelle har den her lille
brist men ellers er glad for sin famillie og dte liv der føre med

MvH Bo M Mogensen

Fra : Bae9

Dato : 10-04-08 13:28

> [...]
>
> jeg tror det skal se i lyset af den bi seksuelle har den her lille
> brist men ellers er glad for sin famillie og dte liv der føre med

og så er det da osse lige sin sag at bore et hul i væggen på et hotel....

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 10-04-08 13:56

On Thu, 10 Apr 2008 14:28:17 +0200, "Bae9" <tag.intet@for.givet>
wrote:

>og så er det da osse lige sin sag at bore et hul i væggen på et hotel....

Det ene med det andet - men jeg tror nu også der er mere gevinst på
reste pladserne

MvH Bo M Mogensen

Fra : Bae9

Dato : 10-04-08 18:46

> Det ene med det andet - men jeg tror nu også der er mere gevinst på
> reste pladserne

jovist,l men hvem gider ha en lodseddel hvor man ikke kender gevinsten?

i værste fald ku det være kæresten der sad på hug bag væggen......

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 10-04-08 19:20

On Thu, 10 Apr 2008 19:46:22 +0200, "Bae9" <tag.intet@for.givet>
wrote:

>jovist,l men hvem gider ha en lodseddel hvor man ikke kender gevinsten?

Hmm homonerne på reste pladsen :) ?!

>i værste fald ku det være kæresten der sad på hug bag væggen......

ja så er det jo bare om at postulere at det viste man godt eller havde
man da aldrig gjort det !

MvH Bo M Mogensen

Fra : Ukendt

Dato : 11-04-08 04:32

"Bae9" skrev i en meddelelse:

> i værste fald ku det være kæresten der sad på hug bag væggen......

Dette tema - at få en "gensidig fremmed" - er faktisk tit anvendt
i litteraturen tilbage gennem tiderne. F.eks. i Mozarts operaer
'Cosi fan tutte' og 'Don Giovani', hvor man bruger forklædning
og masker til at opnå samme resultat.
Jeg har dog endnu ikke hørt om en operaopsætning, hvor
handlingen er henlagt til et lokumsskur på en motorvej.
Idéen foræres hermed til Mærsk's Opera på Holmen - mod
et par fribilletter og en parkeringsplads!

Hej -- Ib

Fra : Per Rønne

Dato : 11-04-08 12:58

> [...]

> Idéen foræres hermed til Mærsk's Opera på Holmen - mod
> et par fribilletter og en parkeringsplads!

Ja, tilbøjelighederne i moderne operaopsætninger er af netop denne art -
derfor dropper jeg nu mit operaabonnement på Holmen, lige som jeg
tidligere har opgivet skuespillet.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Frank Leegaard

Dato : 11-04-08 14:18

"Per Rønne" wrote:

> Ja, tilbøjelighederne i moderne operaopsætninger er af netop denne
> art - derfor dropper jeg nu mit operaabonnement på Holmen, lige som
> jeg tidligere har opgivet skuespillet.

Det er vel en ærlig sag at spare. Men knapt så ærligt at give sin nærighed
et nyt navn.

/F

Fra : Per Rønne

Dato : 11-04-08 19:46

Frank Leegaard <frankFJERN@superbruger.dk> wrote:

> Det er vel en ærlig sag at spare. Men knapt så ærligt at give sin nærighed
> et nyt navn.

Det er skam ikke for at spare - jeg gider bare ikke de moderne
operaforestillinger, hvor rokokoforestillinger foregår i 1900-tals tøj,
og hvor elegance erstattes af det vulgære.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Wilstrup

Dato : 12-04-08 08:08

""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
> operaforestillinger, hvor rokokoforestillinger foregår i
> 1900-tals tøj,
> og hvor elegance erstattes af det vulgære.
¨
Har lige set Hamlet i det nye skuespilshus - det var en
moderne opsætning med massevis af anakronisme og morsomme
indslag - jeg kender jo historien i forvejen og jeg er sikker
på at Shakespeare ville rotere i sin grav, hvis han havde set
den opsætning - eller også ville han have moret sig
kosteligt - for det VAR en morsom forestilling, garneret med
scener som ville have været Monty Python's skøre riddere
værdig.

Jeg må tilstå at jeg var skeptisk, men jeg måtte overgive mig
til fantastiske skuespillere og en overraskende måde at
anvende skuespilshuset på.

Jeg vil stadig gerne se Hamlet opført i originaludgaven, men
jeg er ikke så skeptisk over for at se opførelser der ændrer
lidt på tingene og udfordrer mig kunstnerisk - det gælder om
at have lyttebøfferne åbne og sindet ligesådan for en mindre
konservativ indstilling end den du har: "Det skal være som det
er og blive hvad det var".

Glæd dig over at forandringer også kan være af det gode -
forestillingen led ikke under det, synes jeg- men bevares: vi
kan sagtens have forskellige meninger - blot synes jeg at du
skal give moderne opsætninger en chance - også selvom du på
forhånd, som jeg, er imod.

Fra : Per Rønne

Dato : 12-04-08 08:39

Wilstrup <nix@invalid.com> wrote:

> [...]
> kosteligt - for det VAR en morsom forestilling, garneret med
> scener som ville have været Monty Python's skøre riddere

Men nu er dramaet jo ikke en komedie - men tværtimod en tragedie.

> [...]
> kan sagtens have forskellige meninger - blot synes jeg at du
> skal give moderne opsætninger en chance - også selvom du på

Og hvad med alle dem, der netop ikke kender tragedien? De kan jo ikke
som de mere professionelle, der kender Hamlet ud og ind, more sig over
forandringerne, men sidde tilbage med en helt forkert opfattelse af hvad
Shakespeare er.

Derudover er de moderne opførelser gerne plumpe. At starte en
Verdei-opera med at have operakoret siddende på toiletter, i habit med
bukserne nede, mens de læser en avis, eller at lade operakoret synge
iført en dildo, som de skal 'onanere' på, i noget der skal forestille en
'elegant' Lehar-operette, dér står jeg af.

Det gjorde Georg Metz så også i sin anmeldelse i Information, og det
gjorde så at jeg ikke engang gad bruge min billet, som jeg ikke kunne
returnere, da operette ganske simpelt ikke sælger billetter på DKO.

Og nu stopper mit abonnement altså. Vil de have mig og mange andre
interesserede i opera og klassisk drame med, må de opføre noget vi har
lyst til at se.

FUT dk.kultur.musik.klassisk, dk.kultur

[mangler der ikke en dk.kultur.teater ? ]
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Wilstrup

Dato : 12-04-08 13:13

> Men nu er dramaet jo ikke en komedie - men tværtimod en
tragedie.

Det er for snævert set- javist er det en tragedie, men der er
også i Shakespeares tragik muntre indfald som kalder på
smilebåndet hos tilskuerne.

> [...]
> more sig over
> forandringerne, men sidde tilbage med en helt forkert

Der er ikke nogen "forkert opfattelse af hvad Shakespeare er",
der er snarere en anden opfattelse - at man skriver et stykke
om til moderne tid, kan man naturligvis have sine meninger om,
men som en sagde en gang "Mundus mutantur et nos in illis".

> [...]
> iført en dildo, som de skal 'onanere' på, i noget der skal
> forestille en
> 'elegant' Lehar-operette, dér står jeg af.

jamen, det har du jo din fulde frihed til -men at tage afstand
fra det kræver vel ligesom at man har set det, ikke sandt?
Du burde være mere åben over for nytænkning, Per.

> [...]
> andre
> interesserede i opera og klassisk drame med, må de opføre

Du ved jo ikke om du har lyst til at se det før du har set
det, vel?

Der findes naturligvis mennesker der ikke bryder sig om
forandringer - du er en af dem. Så er der nogen der dog godt
vil udfordres - jeg er en af dem

Fra : Martin Larsen

Dato : 12-04-08 13:43

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i meddelelsen

> Der findes naturligvis mennesker der ikke bryder sig om forandringer - du
> er en af dem. Så er der nogen der dog godt vil udfordres - jeg er en af
> dem

Jaeøøhh, du har jo 98% af usenetterne i dit filter...

Fra : Jesper

Dato : 10-04-08 14:59

> [...]

> pladen bliver straks pillet ned igen og så er der igen fri passage på

Ja, det er den samme historie hvert forår når bøsserne "springer ud".