GWT+JPF ?
Fra : Thomas Sørensen

Dato : 09-04-08 12:21

Hej

Jeg skal have lavet en GWT (Google Web Toolkit) applikation som bygger
på JPF (Java Plugin Framework) Jeg prøver at få et hurtigt overblik over
hvordan jeg skal starte men er desværre lidt lost :/

Jeg er nået frem til den konklusion at mit GWT entrypoint skal være i
den samme klasse som min ApplicationPlugin ??

Har prøvet at lave lidt kode, unden af have fået det til at virke (Se
nedenfor):

Nogen har har et godt tip til hvordan jeg kommer igang :)~GWT

public class CorePlugin
   extends org.java.plugin.boot.ApplicationPlugin
   implements org.java.plugin.boot.Application, EntryPoint{

   /*
    * Google Entry Point !!!!!!!!!
    * */
public void onModuleLoad() {
      //Create UI.. with references to all the loaded Faceplates (plugins)

   }

/**
* This is called after initApplication :)~
*/
   public void startApplication() throws Exception {
      // add all GWT Faceplates into internal collection

Fra : Martin Elkjær

Dato : 14-04-08 19:48

Hej Thomas,

Jeg kender ikke JPF, og måske er det derfor jeg ikke helt har forstået
ideen
Umiddelbart tror jeg ikke det er muligt, da GWT koden jo oversættes til
JavaScript, mens JPF vel skal køre i en JVM for at virke ? Ydermere er
der jo den "begrænsning" i GWT at det kun er et subset af JDK'en der kan
anvendes.

Men prøv lige at forkalare hvad det er du gerne vil opnå - så kan det
være jeg forstår det

-Martin