LD's evne til at tjene penge på aktier
Fra : Kurt Hansen

Dato : 09-04-08 11:55

Af oversigten over min LD-opsparing 2007 fremgår det, at jeg har fået et
afkast på 1542 kr. (LD vælger). Sidste år fik jeg 7850 kr.

Jeg ringede til medlemsservice for at spørge, om der skulle være en fejl,
men nej ... forklaringen var, at det var et resultat af den generelle
udvikling på aktiemarkedet.

Tænk, jeg troede, at LD var åh-så-dygtige i det game. Kan det virklelig
passe, at de har været SÅ dårlige?
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : alexbo

Dato : 09-04-08 13:48

"Kurt Hansen" skrev

> Tænk, jeg troede, at LD var åh-så-dygtige i det game. Kan det virklelig
> passe, at de har været SÅ dårlige?

Nej de er fulde af løgn, de har bare besluttet at beholde pengene selv.

mvh
Alex Christensen

Fra : Joakim

Dato : 09-04-08 14:19

"Kurt Hansen" <kurt@fjerndettetowle.dk> skrev i en meddelelse
> Af oversigten over min LD-opsparing 2007 fremgår det, at jeg har
> fået et
> afkast på 1542 kr. (LD vælger). Sidste år fik jeg 7850 kr.

ok

> [...]
> en fejl,
> men nej ... forklaringen var, at det var et resultat af den

På LD's hjemmeside:

For perioden 01.01.2007-29.02.2008

LD vælger: 1,9 %

MSCI World: -13,1%

Altså ingen fejl.

> Tænk, jeg troede, at LD var åh-så-dygtige i det game. Kan det
> virklelig
> passe, at de har været SÅ dårlige?

LD har faktisk præsteret et udmærket resultat, du burde sende dem
en buket blomster i stedet for at brokke dig.

Fra : Vedic Moderator

Dato : 10-04-08 09:17

> [...]
> udvikling på aktiemarkedet.
>
> Tænk, jeg troede, at LD var åh-så-dygtige i det game. Kan det virklelig

Ja jeg besluttede mig for at investere mine egne penge selv, først i Sydbank
det var en ren pengemaskine for banken altså. Næste skridt var så at blivbe
kunde i Saxobank ingen gebyrer på handel med danske aktier. Da mit
finanseventyr var slut havde jeg tabt 60% af min pensions-opsparing ca
160.000kr. Så det resultat LD har dukket op er ikke dårligt IMHO. Jeg skal
så sige at nok skyldes en kombination af vovemod og subprime og CFD en
rigtig farlig cocktail.

Fra : Frithiof Andreas Jen~

Dato : 14-04-08 16:38

"Kurt Hansen" <kurt@fjerndettetowle.dk> skrev i en meddelelse

> Tænk, jeg troede, at LD var åh-så-dygtige i det game. Kan det virklelig
> passe, at de har været SÅ dårlige?

Aktier og Obligationer er fra 2006 -- JUNK som man skal holde snitterne væk
fra. Det er bare ikke muligt for LD / Investeringsforeninger så at de ikke
direkte er blanket men trods alt har tjent lidt penge af er da meget godt.