TDC og Play
Fra : Lars-Ove Madsen

Dato : 08-04-08 13:40

Davs

ville lige hører om andre TDC kunder har problemer med Play hos TDC.
kan ikke selv få adgang, brokker sig over min forbindelse skal være på
4mbit. har en 8Mbits forbindelse som dog kun lige kommer op på 4,4Mbit jvf
TDC egen tester. der udover har bredbånd city og fravalgt fastnet nr så har
et "em" nr istedet for.

håber at høre input da jeg har kontakt med en journalist på berlinske, som
jeg skrev til, da(efter min mening) de kære journalister har det med at tror
på alt en leverandør siger...

mvh

LOMSE.DK

Fra : Sørensen

Dato : 08-04-08 14:13

"Lars-Ove skrev >
> [...]
> TDC egen tester. der udover har bredbånd city og fravalgt fastnet nr så

OBS! Forbrugsafregnet bredbånd, TDC Bredbånd City, Bredbånd-2-GO og
erhvervsabonnementer har ikke adgang til PLAY.

vh.
Sørensen

Fra : JYH

Dato : 08-04-08 14:49

Lars-Ove Madsen wrote:
> [...]
> 4,4Mbit jvf TDC egen tester. der udover har bredbånd city og fravalgt
> fastnet nr så har et "em" nr istedet for.

Ingen problemer her - bortset fra, at ikke alt musik hører under Play
Har en 4 Mbits forbindelse - abonnement: fastpris bredbånd incl fastnettelefon.

Fra : JYH

Dato : 08-04-08 14:51

JYH wrote:

> Ingen problemer her - bortset fra, at ikke alt musik hører under Play
> Har en 4 Mbits forbindelse - abonnement: fastpris bredbånd incl
> fastnettelefon.

Glemte lige:
Min svoger henter med 2Mbits forbindelse - abonnement: Webspeed incl fastnetlf.

Fra : Sørensen

Dato : 08-04-08 15:12

"JYH" > skrev > Glemte lige:
> Min svoger henter med 2Mbits forbindelse - abonnement: Webspeed incl
> fastnetlf.

Kravet er kun 1 m.bit

vh.
Sørensen

Fra : Kasper Bergh

Dato : 08-04-08 15:19

"Lars-Ove Madsen" <Spam.madsen@lomse.dk> wrote in message

> der udover har bredbånd city

"OBS! Forbrugsafregnet bredbånd, TDC Bredbånd City, Bredbånd-2-GO og
erhvervsabonnementer har ikke adgang til PLAY."

http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspinclude?file=index.jsp&tplDir=web&page=article&article_id=16204

Så du kan vist kun takke dig selv for at misforstå produktet.

> håber at høre input da jeg har kontakt med en journalist på berlinske, som
> jeg skrev til, da(efter min mening) de kære journalister har det med at
> tror på alt en leverandør siger...

Mja ca. lige så meget som de har det med at tro på alt en klagekarl som ikke
har undersøgt tingene siger. Læs: Dårlige jounalister tror på alting uden
selv at undersøge tingene først, Gode jounalister gør ikke.

mvh
/Kasper