Har brug for hjælp
Fra : lh

Dato : 06-04-08 10:54

Dette er nok ikke den rigtige nyhedsgruppe for mit spørgsmål, men så håber
jeg en vil fortælle mig hvor jeg så spørger.
Jeg kan ikke bruge mit videokamera på min pc. Får en meddelelse om at jeg
skal installere Macromedia flash før jeg kan det!! Nu har jeg installeret to
af slagsen, men jeg får stadig samme besked og kan ikke sætte mit
videokamera til pc stadigvæk. Hvad gør jeg forkert og kan nogen hjælpe mig
videre.

lh

Fra : Dr.Xerox

Dato : 06-04-08 20:09

"lh" <com@comhere.dk> skrev i en meddelelse news:47f89dcf$0$2107$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
> af slagsen, men jeg får stadig samme besked og kan ikke sætte mit
> videokamera til pc stadigvæk. Hvad gør jeg forkert og kan nogen hjælpe mig

Prøv i dk.edb.videoredigering