Skal bruge en GOD trådløs telefon.
Fra : Micky

Dato : 04-04-08 23:19

Vi skal have skiftet vores doro trådløs telefon ud. Og har brug for
noget hjælp til og vælge.

Krav til den nye telefon er:
Dato og klokkeslet for indgåede opkald.
God lyd.
God batteri tid.
Telefonbog.
Gerne 2 håndsæt. Men ikke et krav.
Pris ca. kr. 1000,-

Hvad kan i anbefale eller fraråde?

--
/Micky

Fra : Karsten \(7870\)

Dato : 05-04-08 10:37

"Micky" <mickydk@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Vi skal have skiftet vores doro trådløs telefon ud. Og har brug for noget
> [...]

Jeg er blevet anbefalet SIEMENS Gigaset serie. Har i øvrigt haft - og har
stadig i drift - en Gigaset 2000 købt for mere end 10 år siden. Ikke engang
batteriet har det været nødvendigt at skifte ud. Det borger vist lidt om
kvaliteten. Jeg skal i vørigt bruge en til og majgler blot at finde ud af,
hvilken en af typerne, jeg har brug for.
Karsten H. (7870)
Vil du med rette have ry som lærd
Så søg det lette - og gør det svært (piet Hein)

Fra : Thore

Dato : 05-04-08 11:50

On Sat, 05 Apr 2008 00:19:21 +0200, Micky <mickydk@gmail.com> wrote:

>Vi skal have skiftet vores doro trådløs telefon ud. Og har brug for
> [...]

Havde en Siemens Gigaset 3000 for nogle år siden. Den var rigtig god,
men blev stjålet (uden base/lader...lol)

Den var udgået men blev anbefalet en Gigaset 4000. Den blev jeg aldrig
fortrolig med - synes den var for lille og skulle køres rundt på øret
for at høre noget...

Købte så i et konkursbo 5 stk. Gigaset S455 lige før jul....:)
(De 3 havde været brugt til udstilling i en lukket forretning, men
emballage, manual m.v. var med og alle sæt intakte)

De 2 blev brugt som julegaver, og de 2 næste bruger jeg selv. har så en
i reserve, hvis noget sker...

Kanon telefon med dine 4 øverste krav opfyldt + telefonsvarer indbygget
+ nummerviser og god farveskærm. En anden feature, er at både basen og
håndsættet ringer, når nogen ringer. Har set dem til 700-800,- rundt
omkring. Extra håndsæt kan også købes til den (medmindre den er udgået
nu).

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK2700 Brønshøj / DK2620 Albertslund

Se min hobbyside: www.RacePhoto.dk

Fra : Micky

Dato : 05-04-08 12:21

Thore forklarede den 05-04-2008:

> [...]
> håndsættet ringer, når nogen ringer. Har set dem til 700-800,- rundt
> omkring. Extra håndsæt kan også købes til den (medmindre den er udgået

Kigge lidt på
http://www.make-a-little-difference.com/dk/index.html?mediaeco=45 Men
kan ikke finde noget om den viser tid og dato for opkald.
Mht. S455 hvis jeg kan finde den. Kan man slå telefonsvare fra i den?

--
/Micky