DANMARKS DÅRLIGSTE SUPPORT NR.1 =
Fra : Christian..

Dato : 04-04-08 18:34

Kanon ! man venter i 45 min for at komme igennem til fejlmeldingen,
hvorefter de ikke kan løse problemet og stiller vider en anden
fejlmelding så også tager 45 min. Endelig kommer jeg igennem til
fejlmelding 2 som heller ikke kan løse problemet. Det var da heldigt det
ikke var min router der var stået af så skulle jeg ringe fra mobil, ja
så kunne jeg lige så godt ha’ valgt det dyreste selskab og sparet en
bunke penge, plat ugler siger jeg..
Det kalder jeg sgu kunde service ja man et godt nok dum..

Fra : Walter

Dato : 05-04-08 21:49

"Christian.." <nospam@nospam.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> siger jeg..
> Det kalder jeg sgu kunde service ja man et godt nok dum..

HA - så sku du prøve TDC!!!

og for at det ikke skal være løgn spiller de en eneste melodi når du er i
køen og omkvædet lyder:

"If I ever got you."

Fra : Snakee

Dato : 13-04-08 16:07

Walter skrev:

> HA - så sku du prøve TDC!!!

Tja da nogle stølpere gravede vores kabel over ringede jeg ind og
oprettdede serviceaftale via mobilen. dagen efter virkede vores telefon
så jeg har egentlig ikke noget at udsætte på TDC. De er lidt dyrer men
også bedre end alle de B-selskaber jeg har hørt om / prøvet.

Snakee

--
Mailadressen jeg har i mine beskeder virker uden at man fjerner noget
men den skifter jævnligt. Sendes der besked via mail vil jeg svare

Fra : Snakee

Dato : 13-04-08 16:12

Christian.. skrev:
> [...]
> bunke penge, plat ugler siger jeg..
> Det kalder jeg sgu kunde service ja man et godt nok dum..

Sådan er livet når man vælger et B-selskab (andenrangsprovider) man
betaler lidt mindre men får også MEGET mindre og er der noget galt med
forbindelsen og det kræver indgreb fra en teknikker hos TDC kan du regne
med at komme HELT bagerst i køen (og blive overhalet indenom flere
gange) hos B-selskabet. Sådan er det søde discountliv, jeg har selv
prøvet det hos Tele2 så jeg ved alt om det. Nu har jeg TDC og ingen
problemer.

Snakee

Fra : Ukendt

Dato : 05-05-08 21:18

On Sun, 13 Apr 2008 17:11:34 +0200, Snakee <blingbling@trashmail.net>
wrote:

> [...]
>gange) hos B-selskabet. Sådan er det søde discountliv, jeg har selv
>prøvet det hos Tele2 så jeg ved alt om det. Nu har jeg TDC og ingen

He he Hvis Cybercity er et B selskab så gad jeg godt nok godt vide om
vi skal adoptere nogle flere bogstaver for at finde en plads til TDC.

Men som oftest er det TDC der bevisdst blokkere for alle andre
telefonselskaber.

Ju hu for Kammerateriet i Danmark

Fra : Snakee

Dato : 09-05-08 03:51

brian skrev:

> Men som oftest er det TDC der bevisdst blokkere for alle andre
> telefonselskaber.

Blokerer og blokerer. Jeg fatter sku da godt de ikke gider at hjælpe dig
ret meget når du ikke gider betale deres løn. Forventer du også at du
kan købe ting i en butik på nettet og så gå ned til deres
detailkonkurrent og få den udleveret af dem eller få service af dem på
de ting du købte et andet sted på nettet?

Så er du godt nok naiv.

Snakee