Indkomst udover SU?
Fra : saneman

Dato : 03-04-08 11:09

Jeg har læst noget om at hvis man modtager SU i alle 12 mdr. så må man
højst tjene 72000 kr udover sin SU på et år. Men er dette før eller
efter skat?

Fra : K_N

Dato : 03-04-08 12:09

Om tallet er korrekt ved jeg ikke - men det er naturligvis før skat.
Alt andet kan jo ikke administreres, da skatten jo er vidt forskellig fra
person til person.

Knud

Fra : Ole C

Dato : 03-04-08 14:00

saneman skrev blandt andet:

> Jeg har læst noget om at hvis man modtager SU i alle 12 mdr. så må man
> højst tjene 72000 kr udover sin SU på et år. Men er dette før eller
> efter skat?

Hvad med at læse her:
http://www.su.dk/
Punktet "Hvad må du tjene"