reklamebolcher
Fra : Petersen_Michael

Dato : 03-04-08 17:37

Hej NG.

Reklamebolcher - bolsjer
Jeg har kigget lidt rundt på nettet, synes ikke der er mange leverandører..
Specielt ikke fordi jeg vil have sukkerfri bolcher.

Er der nogen i vil anbefale?

--
Med venlig hilsen
Michael Petersen
Residerende i Nyborg

Fra : Ukendt

Dato : 03-04-08 20:35

> [...]
> leverandører..
> Specielt ikke fordi jeg vil have sukkerfri bolcher.

Løkken bolcher kan anbefales fra min side, men ved dog ikke om de har
sukkerfri. Kan man det ? Så vidt jeg ved så laves bolchemasse af sukker ?

/karsten

Fra : Allan Soerensen

Dato : 03-04-08 22:43

"Petersen_Michael" <petersen_michael.dengyldnemåge@mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:47f507c9$0$2097$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
> leverandører..
> Specielt ikke fordi jeg vil have sukkerfri bolcher.

Dette firma kan levere sukkerfri reklamebolcher.
http://www.sweet-giveaways.com/index.php?id=55&L=1&gr=4&artgr=BO&artnr=34&tx_pxproduktkatalog_pi2[search]=

3DP-Steka
Reklame A/S
Poppelgårdvej 7-9
DK-2860 Søborg

Fon: 39 55 98 00
Fax: 39 55 98 18

> Er der nogen i vil anbefale?

Jeg har ingen erfaring.
Skulle bare lige prøve at se om jeg var bedre til at bruge Google end dig

Fra : Karsten \(7870\)

Dato : 04-04-08 04:20

"Allan Soerensen" <microtec1@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Fax: 39 55 98 18

> Jeg har ingen erfaring.
> Skulle bare lige prøve at se om jeg var bedre til at bruge Google end dig
>

> Er du nu også sikker på, at det sukkerfrie virkeligt er bolcher? Der
> findes som angivet masser af andet sweets, der nok kan være sukkerfrie,
> men bolcher i ordet oprindelige forstand består altså af en sukkermasse
> samt noget farvestof. Vi har tit nok i TV set, hvordan de står og slår
> bolchemassen op på en knag indtil flere gange, mens den endnu er smidig
> efter at sukkeret er smeltet op på en varmeplade. Men der er jo masser af
Karsten H. (7870)
Vil du med rette have ry som lærd
Så søg det lette - og gør det svært (piet Hein)

Fra : Allan Soerensen

Dato : 04-04-08 08:11

"Karsten (7870)" <bito@karby.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

De bliver solgt som sukkerfri bolcher og det var det Michael søgte efter.

Vi kan også starte en lang diskussion om gulerodsmarmelade nu er marmelade,
når definitionen på marmelade er at den skal være lavet på frugt og en
gulerod er jo ikke en frugt, men en grønsag. Den diskussion vil også være
off-topic her i gruppen

Lad dog Michael selv afgøre om produktet lever op til det han søger.

Fra : Karsten \(7870\)

Dato : 04-04-08 09:54

> [...]
> vil også være off-topic her i gruppen
>
> Lad dog Michael selv afgøre om produktet lever op til det han søger.

Allan, du må meget undskylde at jeg forsøgte at være lidt informativ i
relation til fortolkning af begrebet bolcher. Det skal aldrig ske mere.

Fra : Allan Soerensen

Dato : 04-04-08 10:01

> Allan, du må meget undskylde at jeg forsøgte at være lidt informativ i
> relation til fortolkning af begrebet bolcher. Det skal aldrig ske mere.

Michael en søgte en leverandør af sukkerfri bolcher og det var det han fik
svar på.

Der er mange, der laver sukkerfri bolcher. At du så mener at et det kun er
et bolcher, hvis bolchemasse er lavet af sukker er i den grad off-topic i
denne gruppe.
Mener du din fortolkning af hvad *du* mener et bolcher skal være lavet af,
er relevant her i dk.erhverv?

Fra : Holst

Dato : 04-04-08 10:18

Allan Soerensen wrote:

> Mener du din fortolkning af hvad *du* mener et bolcher skal være lavet af,
> er relevant her i dk.erhverv?

Dit "skænderi" med Karsten er vel heller ikke særlig relevant for gruppen.

Fra : Allan Soerensen

Dato : 04-04-08 11:11

"Holst" <newsfeb08@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> Dit "skænderi" med Karsten er vel heller ikke særlig relevant for gruppen.

Det har du fuldstændig ret i. Jeg er bare irriteret over Karsten´s ofte
irrelevante "Kloge-Åge" indlæg, som intet har med tråden eller gruppen at
gøre.

FUT sat til dk.snak.off-topic, hvor den hører hjemme, men som ingen læser.

Fra : Karsten \(7870\)

Dato : 04-04-08 12:57

> [...]
> denne gruppe.
> Mener du din fortolkning af hvad *du* mener et bolcher skal være lavet af,
Absolut lige så relevant som det oprindelige spørgsmål. ...og så som svar på
dit direkte spørgsmål: Jeg giver ikke udtryk for, hvad bolcher _skal_ være
lavet af - kun hvad de kan (også) være lavet af.

EOD

--
Karsten H.
En yndet form for polemik

Fra : René

Dato : 10-04-08 15:06

Deler lige en håndfuld sukkerfri holdkæftbolcher ud

Hygge

Fra : Petersen_Michael

Dato : 04-04-08 10:13

Petersen_Michael wrote:
> [...]
> Jeg har kigget lidt rundt på nettet, synes ikke der er mange
> leverandører.. Specielt ikke fordi jeg vil have sukkerfri bolcher.

Mange tak for jeres forskellige svar, men flyt lige slåskampen ud i
sandkassen, jeg vil ha´ den blå skovl!

Scan-sweet har det jeg søger:
sukkerfri bolcher, eller hvad det nu i virkeligheden er for noget fødevare

Nemt, billigt enkelt.

--
Med venlig hilsen
Michael Petersen
Residerende i Nyborg

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 04-04-08 10:19

"Petersen_Michael" <petersen_michael.dengyldnemåge@mail.tele.dk> wrote in
message news:47f5f118$0$2102$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> sukkerfri bolcher, eller hvad det nu i virkeligheden er for noget

"Sukkerfrit slik". Så skulle alle være glade.