Trådløs tlf med batteribackup i sender
Fra : Telia News

Dato : 02-04-08 13:14

Hej

Er der nogen der ved om der findes en trådløs telefon med batteribackup i
sender så den også virker i tilfælde af strømsvigt ?? Altså batteribackup i
stationen der er tilsluttet telefonstik...

På forhånd tak

Henrik

Fra : Snakee

Dato : 13-04-08 16:13

Telia News skrev:

> Er der nogen der ved om der findes en trådløs telefon med batteribackup
> i sender så den også virker i tilfælde af strømsvigt ?? Altså
> batteribackup i stationen der er tilsluttet telefonstik...

Det ved jeg ikke men du kan altid købe en billig UPS og tilslutte til
den. Så virker den ved strømsvigt.

Snakee

--
Mailadressen jeg har i mine beskeder virker uden at man fjerner noget
men den skifter jævnligt. Sendes der besked via mail vil jeg svare