Teknologirådet: Alle skal påtvinges antivi~
Fra : Jens Hviid

Dato : 01-04-08 11:25

http://politiken.dk/tjek/digitalt/computer/article489353.ece

En arbejdsgruppe under Teknologirådet anbefaler et offentligt pc-syn af
private computere og tvungen installation af firewall og virusfilter

Fra : Allan Willems Joerge~

Dato : 01-04-08 11:37

Jens Hviid <hviid@hotmail.com> wrote:

> En arbejdsgruppe under Teknologirådet anbefaler et offentligt pc-syn af
> private computere og tvungen installation af firewall og virusfilter

Det er næsten for sjovt ... men du HAR kigget på datoen, ikke?

--
Med venlig hilsen / Best regards
Allan Willems Joergensen

"I think that's a lot of buffalo-bagels." -- Col. Potter

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 01-04-08 12:04

Allan Willems Joergensen skrev:

>Det er næsten for sjovt ... men du HAR kigget på datoen, ikke?

det var den som var på comon igår
http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=35400

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Allan Willems Joerge~

Dato : 01-04-08 12:16

Ivan V. Klattrup <ivan.klattrup@gmail.com> wrote:

> det var den som var på comon igår
> http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=35400

Det må stadig være en aprilsnar.

Fra : Nicolai

Dato : 01-04-08 13:00

"Allan Willems Joergensen" <allan@nowhere.dk> skrev i en meddelelse

> Det må stadig være en aprilsnar.

Man burde tro det, men man kan ikke lave en aprilsnar den 31. marts. :(

Nicolai

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 01-04-08 14:14

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> crashed Echelon writing

> det var den som var på comon igår
> http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=35400

Jeg hældte osse lidt til aprilsnar.

Godt nok lyder det som gode initiativer, at alle SKAL have en firewall og
Antivirus, men det skal jo ligesom osse være produkter der virker.

Og online-lagring af personlige oplysninger skulle højne sikkerheden?!

--
Bjarke Andersen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 01-04-08 14:35

Bjarke Andersen skrev:

>men det skal jo ligesom osse være produkter der virker.

og indtil det sker, skal intet af det ind på mine maskiner.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Nicolai

Dato : 01-04-08 15:06

> og indtil det sker, skal intet af det ind på mine maskiner.

Hvilket sandsynligvis aldrig vil ske. Og hvordan skulle man måle på det?
Mine personlige oplysninger kommer aldrig sådan et sted.

> --
> Ivan V. Klattrup
> http://klattrup.dk

Nicolai