Beregning af skat
Fra : Henrik Madsen

Dato : 30-03-08 09:59

Hej

Findes der et program (eller f.eks regneark) hvor man kan taste alle
nøgletallene fra sin selvangivelse ind og så få beregnet ens
skatteprovenue ?

I den specifikke sag kunne jeg godt tænke mig at lave en beregning i
forhold til indtægter ved et huskøb med udlejning for øje..

Altså jeg vil gerne vide hvor mange penge ekstra jeg skal betale i
skat hvis jeg f.eks fik 5400 ind i husleje .. Primært for at vide hvor
mange penge jeg ville have til at afdrage på lånet.

Alternativt, er der nogen der ved hvordan beskatning af indtægter i
forbindelse med at være udlejer foregår...Altså hvilken rubrik skal
det ind under og hvor meget man skal betale i skat deraf og hvor meget
man evt. kan trække fra osv osv...

Henrik

Fra : nvm

Dato : 30-03-08 12:46