Køb af bleer og gummibukser til voksende
Fra : Elskeren

Dato : 30-03-08 13:31

Hej

Er der nogle, der kan sige mig, hvor man kan købe bleer og gummibukser i
voksenstørelse til en rimelig pris?

Fra : Holst

Dato : 30-03-08 13:36

Elskeren wrote:

> Er der nogle, der kan sige mig, hvor man kan købe bleer og gummibukser i
> voksenstørelse til en rimelig pris?

Apoteket kan helt sikkert hjælpe dig.

Ellers kan du også klare det online:

http://www.voksenbleer.dk/

Om priserne er rimelige, ved jeg ikke.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 30-03-08 15:51

Elskeren wrote:
> Hej
>
> Er der nogle, der kan sige mig, hvor man kan købe bleer og
> gummibukser i voksenstørelse til en rimelig pris?

Nu er det vel vanskeligt at skaffe en størrelse til voksende, da man vel
aldrig aner hvor man ender?

/F

Fra : Frank Leegaard

Dato : 30-03-08 15:54

Frank Leegaard wrote:

> Nu er det vel vanskeligt at skaffe en størrelse til voksende, da man
> vel aldrig aner hvor man ender?

Eller er kravet bare: Plads til begejstring?

/F

Fra : Hr. Jensen

Dato : 30-03-08 16:51

On Sun, 30 Mar 2008 14:30:57 +0200, "Elskeren"
<elskeren.nospam@newmail.dk> wrote:

>Hej
>
>Er der nogle, der kan sige mig, hvor man kan købe bleer og gummibukser i
>voksenstørelse til en rimelig pris?

Mon ikke at de kan hjælpe med info her:
http://diaper.dk/

--
I'm not dead yet, I just smell bad.

Fra : Nicolai Lang

Dato : 30-03-08 18:08

On Sun, 30 Mar 2008 14:30:57 +0200, "Elskeren"
<elskeren.nospam@newmail.dk> wrote:

>Er der nogle, der kan sige mig, hvor man kan købe bleer og gummibukser i
>voksenstørelse til en rimelig pris?

Andre har foreslået http://www.voksenbleer.dk og dem kan jeg også
anbefale (jeg kender indehaveren) - men ellers så kom forbi
http://diaper.dk, her har vi en masse tips og en chat hvor du som
regel kan finde mig :)

Plastbukser kan også købes på http://lori.dk.

Med venlig hilsen
Babylai

--
http://babylai.dk http://diaper.dk
http://infantilism.org http://skriftestolen.dk

Fra : Per H

Dato : 30-03-08 20:09

On Sun, 30 Mar 2008 19:07:52 +0200, Nicolai Lang
<nnews0403051902@hjorth.com> skrev:

>On Sun, 30 Mar 2008 14:30:57 +0200, "Elskeren"
><elskeren.nospam@newmail.dk> wrote:
>

>Med venlig hilsen
>Babylai

der er fejl på din hjemmeside, der er error ved billeder.

M.V.H.

Per

skype bruger

Fra : Nicolai Lang

Dato : 30-03-08 20:33

On Sun, 30 Mar 2008 21:09:05 +0200, Per H <tramanden@gmail.com> wrote:

> der er fejl på din hjemmeside, der er error ved billeder.

Hej Per,

Tak for påmindelsen, det er fikset nu (har redirected den til vores
nye album). Desværre kan jeg ikke helt se hvad der var sket.

Mvh
Nicolai

Med venlig hilsen
Babylai

Fra : Per H

Dato : 30-03-08 18:58

<elskeren.nospam@newmail.dk> skrev:

>Hej
>
>Er der nogle, der kan sige mig, hvor man kan købe bleer og gummibukser i
>voksenstørelse til en rimelig pris?

prøv hos lori.dk
de kan skaffe det de ikke viser/ flere farver, men de er så lidt
dyrre, tyskland er noget billigere, med gummierne
kender ikke tyske sider.
ble har jeg intet forstand på.

M.V.H.

Per