TDC Erhverv og Ip-telefoni
Fra : larsryom@gmail.com

Dato : 27-03-08 07:57

Hejsa. er der nogen der erfaringer med IP-telefoni, når man har
bredbånd fra TDC Erhverv. Jeg ønsker ikke telefoni fra TDC.
Jeg har tidligere haft Ip-telefoni fra Unotel, men det krævede at der
skulle foretages nogle ændringer på min router (åbning af porte) og
det tager TDC Erhverv et gebyr på 950 kr. + moms (man kan ikke selv
gøre det). Derfor droppede jeg den løsning.
Jeg har overvejet Fonet. Er der andre der har været i samme situation?

Fra : Ukendt

Dato : 27-03-08 22:53

<larsryom@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Jeg har TDC Erhverv og Unotel IPtelefoni.
Der opstod af og til nogle afbrydelser, når jeg talte i telefon, og fik
derfor åbnet de omtalte porte imod gebyr til TDC for arbejdet.
Jeg fik stadig disse afbrydelser, men efter at Unotel sendte mig en ny
IP-boks, har det intet været.
Nu tror jeg, at det slet ikke var nødvendig at åbne de omtalte porte, for
det ser ud til, at det var boksen der bare var blevet for gammel eller hvad
ved jeg.
Så prøv om du ikke kan bruge Unotel alligevel.

//KnudS