anbefaling af skypetelefon til vista
Fra : Studio S

Dato : 24-03-08 17:57

Jeg har brug for en skypetelefon der kan køre under Vista. Der er åbenbart
en del knas med Vista og Skype, og jeg vil gerne være sikker på at købe en
der rent faktisk virker med Vista. Er der nogen der kan anbefale noget ?

Kh
Bjørn

Studio Smalbro
Grafisk design og workflow
Pile Alle 37
DK - 2000 Frederiksberg
Tlf: +45 36151437
studio@smalbro.dk
www.smalbro.dk
www.framemaker.dk
www.framemakerkursus.dk

Fra : Sørensen

Dato : 24-03-08 17:58

"Studio > skrev ...
> Jeg har brug for en skypetelefon der kan køre under Vista.

Det er ikke det sidste problem Du får med vista, opgrader til XP

vh.
Sørensen

Fra : Kim Larsen

Dato : 25-03-08 01:20

Kim Larsen
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Steen

Dato : 25-03-08 02:12

"Sørensen" <nogen@microsoft.com> skrev i meddelelsen
> Det er ikke det sidste problem Du får med vista, opgrader til XP
>
> vh.
> Sørensen

Kan vi ikke snart blive fri for de negative kommentare om Vista, vi er
temmelig mange der er yderst tilfreds med Vista og har skrottet XP.
Her i tråden bliver der spurgt om en skype telefon.... så svar da på det .

/Steen

Fra : Snakee

Dato : 26-03-08 23:47

Steen skrev:

> Kan vi ikke snart blive fri for de negative kommentare om Vista,

Næ, ser det måske sådan ud?

vi er
> temmelig mange der er yderst tilfreds med Vista og har skrottet XP.

Jeg ved ikke om I er mange. Har da hørt at Vista allerede bliver droppet
igen om et lille års tid til fordel for en ny Windows. Vista har aldrig
været (og bliver heller aldrig) den success Microsoft hungrer sådan
efter bl.a. p.g.a. et helt og aldeles sindsygt resourceforbrug. Det kan
på ingen tid tvinge selv den allerhurtigste moderne pc ned i et
adstadigt tempo der er en snegl værdig, Så SÅ mange var I/du nok heller
ikke.

> Her i tråden bliver der spurgt om en skype telefon.... så svar da på det .

Ja det står dig da frit for at svare på mandens spørgsmål. Nu du kører
Vizta og er så stolt over det, så må du jo kunne svare på
mandens spørgsmål.

Snakee

--
Mailadressen jeg har i mine beskeder virker uden at man fjerner noget
men den skifter jævnligt. Sendes der besked via mail vil jeg svare

Fra : Snakee

Dato : 26-03-08 23:39

Sørensen skrev:

> Det er ikke det sidste problem Du får med vista, opgrader til XP

Hehe prøv engang at søge på google på windows slow motion. De første
mange hits har sjovt nok alle sammen noget med Vista at gøre. Hvorfor
mon

Snakee

Fra : Sørensen

Dato : 27-03-08 19:43

"Snakee" skrev i>
> Hehe prøv engang at søge på google på windows slow motion. De første
> mange hits har sjovt nok alle sammen noget med Vista at gøre. Hvorfor
> mon
>
> Snakee

Ja hvis man kunne vælge styresystem når man købte en ny PC så var Vista
dødfødt !, Jeg kan ikke tro at der er mennesker der går hen og køber en
Vista-CD og lægger den ind i stedet for XP.

vh.
Sørensen

Ups nu kom jeg til at tale dårligt om Vista igen ) men det er svært at
lade være

Fra : Snakee

Dato : 27-03-08 23:38

Sørensen skrev:

> Ja hvis man kunne vælge styresystem når man købte en ny PC så var Vista
> dødfødt !,

Det ER dødfødt, det er desværre bare ikke helt gået op for visse
ignoranter, som stadig mener at allernyeste version af hvadsomhelst fra
M$ altid er den bedste version.

> Jeg kan ikke tro at der er mennesker der går hen og køber en
> Vista-CD og lægger den ind i stedet for XP.

Jo desværre men de tilhører alle sammen ovennævnte gruppe. Der er ingen
rationelt tænkende individer der ved sine fulde fem, installere det lort
frivilligt.

> Ups nu kom jeg til at tale dårligt om Vista igen ) men det er svært at
> lade være

Det skal du ikke være ked af, der er jo heller intet positivt at sige om
Vista. Det eneste positive der skulle være ved det er at det KAN fjernes
igen så man kan få installeret et brugbart styresystem.

Snakee