Mini katalog som bladrer?
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 25-03-08 10:45

Jeg vil gerne have en lille .swf som bladrer mellem 4 sider automatisk og
som indeholder et link. Der skal ikke være nogle avancerede funktion som de
har i f.eks. ipaper og lign.

Er der nogle der ved om man kan downloade en .fla et sted, så man kan lægge
jpg af siderne ind, og derfra lave en .swf?

På forhånd tak.

--
MVH Thomas
Mangler du inspiration til en fed gave?

Fra : Kim N

Dato : 25-03-08 20:13

Et forslag som også kan bruges til mange andre spændende ting kunne være at
hente et lille gratis program på http://anfyteam.com/index.html
Let at arbejde med og har bl.a. også Bookflip som du efterlyser.

mvh/Kim