Flassh hjelp!
Fra : Helge Antonsen

Dato : 20-03-08 15:02

Hei alle!

Helt nybegynner i Flash..
Noen som har opplæringhefte i Flash (pdf) eller doc med
bilder og tekst. Eller en god internettside for læring og treneing
i Flash 8.

mvh
HA

Fra : Martin

Dato : 20-03-08 15:16

Helge Antonsen wrote:
> [...]
> Noen som har opplæringhefte i Flash (pdf) eller doc med
> bilder og tekst. Eller en god internettside for læring og treneing

Hvilken "del" af Flash vil du lære, actionscript eller bare "design delen"?

Actionscript, der fik jeg rigtig meget ud af
<http://movielibrary.lynda.com/html/modPage.asp?ID=423>
og
<http://movielibrary.lynda.com/html/modPage.asp?ID=347>

Hvis det mere er design delen, så kan denne måske være noget, kender den
dog ikke da jeg ikke gider design delen :)
<http://movielibrary.lynda.com/html/modPage.asp?ID=509>

Desuden så synes jeg at de 25$ som det koster om måneden (man kan stoppe
betalingen når man ønsker det) er rigtig godt givet ud.